geen geluid meer...

Status
Niet open voor verdere reacties.

rickb22

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
10 apr 2010
Hallo,

Ik heb sinds een paar dagen geen geluid meer op mijn pc, ik denk dat ik per ongeluk iets verwijderd heb wat ik nodig had:confused:
ik weet hier vrij weinig van en heb met Everest mn geluidskaart opgezocht en kreeg: Intel 82801EB ICH5 AC'97 Audio Controller.

Zoals ik al zei heb ik hier echt geen verstand van, maar hoorde van iemand dat je via internet de hardware kon opzoeken voor de geluidskaart maar kon zelf eigenlijk ook niks vinden.
Meschien heeft iemand een suggestie of link waar ik het wel kan vinden.

M.v.g Rick.

Dat drivertje is te vinden da's het probleem niet, maar lijkt het je niet veel handiger om even vanaf de website van je computermerk het ding te downloaden? Stel je voor dat er kleine verschilletjes inzitten, bij je computerfabrikant op de website staat de precieze voor jouw moederbord.

ok dan

klinkt allemaal erg mooi maar het probleem is dus dat ik echt geen verstand heb vna dit soort dingen dus als ik er zomaar wat op zet gaat het denk ik niet goed komen:confused:
Ik heb een Dell en ik snap van al die namen geen bal.
zou je meschien een link kunnen sturen voor de download?
want als ik zelf op zoek ga ben ik volgend jaar nog niet klaar:(

Wat dacht je van de door Dell meegeleverde CD die je op een schapje hebt liggen?

Laatst bewerkt:
dat gaat 'm ook niet worden want ik heb de pc van een vriend van mij overgenomen en hij had die cd al niet meer.:(

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan