Geen geluid meer

Status
Niet open voor verdere reacties.

freedom

Gebruiker
Lid geworden
15 feb 2006
Mijn speakers doen het opeens niet meer, maar als ik naar apparaatbeheer ga zie ik niets vreemds, geen rode kruisjes etc..

Bij besturing voor geluid, video en spelletjes staat het volgende;

NVIDIA High Definition Audio
Realtek High Definition Audio

Het is een nieuwe Packard Bell pc (paar weken) dus ik vind het vreemd dat er nu al iets mis is. Moet ik gewoon naar de site van de fabrikant gaan en de stuurprogramma's voor de geluidskaart opnieuw installeren? En moet ik het huidige stuurprogramma eerst verwijderen? Of kan het ook zijn dat de speakers het niet meer doen? Ik hoop dat iemand me kan helpen.. alvast bedankt.

Laatst bewerkt:
Zet de speakers hard, tik dan de contactjes op het stekkertje van de kabel van je luidsprekers aan met je vinger , als je links en rechts brom hoort, zijn de speakers goed......

Dit is echt vreemd!! Hij speelt opeens sommige youtube videos af, maar geen MP3's... maar nu lijkt hij toch weer MP3's te kunnen afspelen. Ik weet het niet meer.

Laatst bewerkt:
Zet de speakers hard, tik dan de contactjes op het stekkertje van de kabel van je luidsprekers aan met je vinger , als je links en rechts brom hoort, zijn de speakers goed......

Gedaan en zoals je zegt ik hoorde gebrom in de speakers.

Als ik youtube videos in een nieuw venster open komt er opeens geluid, dus als ik op dat 'pop out' pictogrammetje klik :confused:

ik heb dit al ergens eerder gehoort (meerdere keren, ook op helpmij)

ik zoek wat linkjes...

PS: waarom staat dit in het Windows 7 forum? :P

EDIT: nee, nog niks gevonden, ik zoek nog even door....

EDIT2: dom van me, standaard vraag:
Heb je de drivers (goed) geinstaleerd?

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan