Geen geluid meer

Status
Niet open voor verdere reacties.

TaartMan

Gebruiker
Lid geworden
20 jun 2009
Berichten
87
Hallo,

Sinds een uur werkt mijn headset opeens niet meer.
Het gaat hier om een Logitech G330 Gaming Headset.

Er zitten een pink-mic uitgang en een groene-geluids uitgang aan, die dan in een 3,6mm to usb dingetje zitten dat erbij geleverd werkt, het zit dus uiteindelijk aangesloten op USB.

Dit ding heeft een paar jaar goed gewerkt.

Ik zie bij Computer -> Hardware -> Apparaten
dat hij opeens niet meer herkend wordt, en ik kan er ook geen drivers voor vinden.

Heb ook al zitten spelen met mijn instellingen van Realtek HD Audio Manager (zo'n programma daarvoor)
maar dat leverde niks op, toen weer teruggezet naar hoe het eerst was.

Ook heb ik de nieuwste Realtek HD Audio drivers gedownload en opnieuw opgestart.

Iemand tips?
 
probeer hem is in een andere pc/radio/whatever te stoppen, om te kijken of hij niet hardwarematig stuk is.
 
Zonder die 3,6mm jack to USB ertussen (dus gewoon via die groene en roze jack rechtsreeks op de PC aansluiten) werkt hij op een andere PC wel, mét dat ding ertussen niet.

Op mijn eigen PC werkt het met en zonder dat ding niet.
 
gooi je geluidsdriver er eventjes af, en download je meest up to date geluidsdriver
 
No offense maar als je mijn post had gelezen had je kunnen zien dat ik die al gedownload had.
Overigens is het nu gefixt, de 3,6mm jack to USB is stuk.
 
Oke, dacht dat het zonder dat ding nog niet werkte dat je dat had gezegd. maar vooruit, vergeet niet even deze vraag is opgelost aan te lkikken:thumb:


fijne dag nog,

long
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan