afarensis
Verenigingslid
- Lid geworden
- 12 jul 2011
- Besturingssysteem
- Windows 11
- Office versie
- 365
Ik werk met Windows 10
Plotseling, zonder aanwijsbare oorzaak, geen geluid meer. Werk nu zo'n week met Windows 10 en tot gisteren geen problemen met geluid!
Wat heb ik zelf gedaan:
- stekkertjes eruit en erin
- opnieuw opgestart
- Via configuratiescherm en geluid naar instellingen gekeken. Lijken allemaal goed te staan. Op knop Testen (met 'groene' pijltje) geklikt, maar dus geen geluid.
- andere luidsprekerset verbonden
- ook in apparaatbeheer lijkt alles goed te staan, geeft aan bij zoeken nieuwe stuurprogramma's dat de beste stuurprogramma's geinstalleerd zijn.
- Met VMware even met windows 7 getest, maar ook hier geen geluid.
Zou het de geluidskaart kunnen zijn? Maar in mijn beleving zou dat dat in apparaatbeheer (foutmelding) zichtbaar moeten zijn?
Wie heeft een idee (of weet het zeker
) waar dit aan zou kunnen liggen?
Plotseling, zonder aanwijsbare oorzaak, geen geluid meer. Werk nu zo'n week met Windows 10 en tot gisteren geen problemen met geluid!
Wat heb ik zelf gedaan:
- stekkertjes eruit en erin
- opnieuw opgestart
- Via configuratiescherm en geluid naar instellingen gekeken. Lijken allemaal goed te staan. Op knop Testen (met 'groene' pijltje) geklikt, maar dus geen geluid.
- andere luidsprekerset verbonden
- ook in apparaatbeheer lijkt alles goed te staan, geeft aan bij zoeken nieuwe stuurprogramma's dat de beste stuurprogramma's geinstalleerd zijn.
- Met VMware even met windows 7 getest, maar ook hier geen geluid.
Zou het de geluidskaart kunnen zijn? Maar in mijn beleving zou dat dat in apparaatbeheer (foutmelding) zichtbaar moeten zijn?
Wie heeft een idee (of weet het zeker