geen geluid met I-tunes (vista)

Status
Niet open voor verdere reacties.

marli5

Gebruiker
Lid geworden
22 sep 2002
Ik heb een vreemd probleem met i-tunes. Ik heb vista en al geruime tijd gebruik ik I-Tunes.
Alles werkte prima. Ik heb wel enkele updates van I-tunes gedownload en daar nooit problemen mee gehad. Nu werkt I-Tunes plotseling niet meer. Het programma start gewoon op. Maar via de boxen krijg ik geen geluid. Wel krijg ik geluid via de headphones als ik via de realtek HD audio manager HD Audio 2nd output als 'default device' inschakel.

Ook via de media player van windows of BS-player krijg ik geluid (ook via de geluidsboxen).
Het probleem doet zich dus alleen bij I-tunes voor.
Ik heb I-Tunes al eens verwijderd en opnieuw geinstalleerd. Helaas zonder succes.
Ik heb I-tunes als standaard-speler ingesteld.

Ik snap er niets van...

Komt iemand dit bekend voor of heeft iemand een idee waar dit aan zou kunnen liggen?
Alvast bedankt voor het meedenken.

Hoi,

Heel appart probleem. Mischien helpt het als je je audio-driver opnieuw instaleerd. Mischien ondersteund hij op de één of andere manier geen itunes meer:S

Suc6:thumb:

BJ

helpmijtoch,

Hartelijk bedankt voor de tip.
Na het downloaden en installeren van de laatste audio-drivers en wat aanpassingen in de instellingen van de audio heb ik ook via I-tunes weer geluid!!!!!

helpmijtoch,

Hartelijk bedankt voor de tip.
Na het downloaden en installeren van de laatste audio-drivers en wat aanpassingen in de instellingen van de audio heb ik ook via I-tunes weer geluid!!!!!

graag gedaan;):thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan