Geen geluid na instalatie Windows XP

• Onderwerp starter Onderwerp starter jun
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

jun

Gebruiker
Lid geworden
8 jun 2010
Mijn pc werd erg traag daarom heb ik 'm opnieuw geinstaleerd, maar mijn geluid doet 't nu niet meer. Waarschijnlijk zijn de drivers van m'n geluidskaart niet geinstaleerd. Ik heb de nieuwe driver van de Sis 7012 Audio Device gedownload, alleen krijg ik op ongeveer 10% van 't download poces een foutmelding. Met een error code erin. Weten jullie hoe ik de drivers moet instaleren, zonder dat er een foutmelding komt?

Alvast bedankt -Jun

Wat je kan doen is de drivers opnieuw downloaden en die proberen. Misschien is de CD beschadigd...

Goedemiddag,

Ik zou het even proberen van de site van het moederbord de driver te downloaden en neem dan gelijk die van de chipset mee.
Of als het merk pc van de site van die site

Goedemiddag,

Ik zou het even proberen van de site van het moederbord de driver te downloaden en neem dan gelijk die van de chipset mee.
Of als het merk pc van de site van die site

Bedankt voor je reactie, ik ga 't even proberen. En de drivers van m'n geluidskaart zijn gedownload en komen niet van een CD

edit: Waar in Everst kan ik m'n chipset vinden?

Laatst bewerkt:
Hoi,

Neem aan dat je weet welk merk moederbord je hebt en daar zal ook je driver voor de chipset staan wel even bij het goede type kijken he. dus heb je everest volgens mij niet nodig maar die geeft toch wel merk en type aan zo niet kijk eens met pc wizard

Hoi,

Neem aan dat je weet welk merk moederbord je hebt en daar zal ook je driver voor de chipset staan wel even bij het goede type kijken he. dus heb je everest volgens mij niet nodig maar die geeft toch wel merk en type aan zo niet kijk eens met pc wizard

Ik denk dat je bij Everst wel kan zien wat voor chipset je hebt, maar dan staat er iets van noordbrug.... :S

Hoi,

Maar dat is niet de goede ,welk merk en type moederbord heb je?

Hoi,

Doe mij even een plezier download pzwizard eens en installeer deze , deze geeft betere info want ik heb niets aan je type video etc.

Hoi,

Doe mij even een plezier download pzwizard eens en installeer deze , deze geeft betere info want ik heb niets aan je type video etc.

Ik heb Pc wizard gedownload, maar waar kan ik zien wat m'n chipset model is?

Hoi,

laat de chipset even geef het merk en type moederbord eens.

Hoi,

Welk type? want je kan dan beter even op de site van PB kijken maar geef het type eens.

Hoi,

Is een lastige je hebt zeker geen cd-rom of een recovery partitie ,probeer deze eens

jpg2.jpgBekijk bijlage 105362Om even mee te denken:

@jun : maak net zoals ik hieronder deed 2 screendumps; eentje van apparaatbeheer en eentje van de Wizard en post ze in een volgend bericht als bijlage.

Laatst bewerkt:
Dit is 't type PB Packard Bell Imedia 7850 VL

aan de heren hier..
Jullie zoeken een SigmaTel C-Major (STAC97N) for SiS audio driver

misschien dat jullie zo beter kunnen zoeken ;)

(ik zit op t werk, kan hier niet zoeken)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan