Geen geluid na installatie XP

Status
Niet open voor verdere reacties.

jackdoe

Gebruiker
Lid geworden
25 jul 2006
Berichten
11
Hallo mensen
Ik heb een verse xp installatie uitgevoerd, maar nu heb ik geen geluid meer, niet op het moederboard, maar als ik een geluidskaart inprik, wordt deze wel gevonden en de drivers worden geinstalleerd maar geen geluid.
Als via mediaplayer muziek probeer op te starten krijg k melding van probleem met geluidsapparaat is.
Als ik in het configutaiescherm bij geluiden kijk onder tabblad audio, staat hier een modem als standaard apparaat ingesteld.
Tijdens de installatie van XP zat er inderdaad een modem ingestoken in een van de sloten maar die is naderhand verwijderd omdat de beeldkaart defect bleek.
Bij aparaten beheer is het betreffende modem nergens te vinden
de drivers zijn allemaal up to date (driver genius gedraaid)
Wat moet ik nog doen
Opnieuw installeren?
grtz
Jack
 
Hallo mensen
Ik heb een verse xp installatie uitgevoerd, maar nu heb ik geen geluid meer, niet op het moederboard, maar als ik een geluidskaart inprik, wordt deze wel gevonden en de drivers worden geinstalleerd maar geen geluid.
Als via mediaplayer muziek probeer op te starten krijg k melding van probleem met geluidsapparaat is.
Als ik in het configutaiescherm bij geluiden kijk onder tabblad audio, staat hier een modem als standaard apparaat ingesteld.
Tijdens de installatie van XP zat er inderdaad een modem ingestoken in een van de sloten maar die is naderhand verwijderd omdat de beeldkaart defect bleek.
Bij aparaten beheer is het betreffende modem nergens te vinden
de drivers zijn allemaal up to date (driver genius gedraaid)
Wat moet ik nog doen
Opnieuw installeren?
grtz
Jack

hoi Jack,

Is het een nieuwe pc of een oude pc?
heb de een cd bij je moeder gekregen?
 
Hallo

hoi Jack,

Is het een nieuwe pc of een oude pc?
heb de een cd bij je moeder gekregen?

Dit is een oude pc Packard Bell Imedia 5070
hij is met een orginele xp cd geinstalleerd
het vreemde is dat hij een modem als standaard apparaat bij de audio geeft, terwijl het modem (na de installatie) verwijdert is, en ook in apparatenbeheer nergens is terug te vindenh

grtz
Jack
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan