Geen geluid na nieuw instaleren XP

Status
Niet open voor verdere reacties.

Pinky Floyd

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
6 okt 2008
Hallo Mensen,

Ik ben zover dat ik weet dat ik een driver moet downloaden. Nu krijg ik de volgende lijst (zie onder) van Everest. Welke driver moet ik nou downloaden? Toch niet allemaal?Hoe kom ik er anders achter welke geluidskaart er in zit? Alvast bedankt!

DSP Group TrueSpeech(TM) Software CODEC
Fraunhofer IIS MPEG Layer-3 Codec (advanced)
Indeo® audio software
Messenger Audio Codec
Microsoft ADPCM CODEC
Microsoft CCITT G.711 A-Law en u-Law CODEC
Microsoft G.723.1 CODEC
Microsoft GSM 6.10 Audio CODEC
Microsoft IMA ADPCM CODEC
Microsoft PCM-conversieprogramma
Sipro Lab Telecom ACELP.net audio codec
Windows Media Audio

Veld:

Veld Waarde
ACM Driver-eigenschappen
Soort Driver DSP Group TrueSpeech(TM) Software CODEC
Copyright-informatie Copyright (C) 1993-1996 DSP Group, Inc.
Licentie-informatie TrueSpeech is een handelsmerk van DSP Group, Inc., Santa Clara, California.
Driver Eigenschappen DSP Group TrueSpeech(TM)-audiogegevens comprimeren en decomprimeren.
Driver Versie 1.00

Pinky Floyd:rolleyes:

Dit progje vertelt je precies wat er allemaal in je pc zit (beter dan -de gratis- Everest, want daarvan is de ontwikkeling en daarmee de toevoeging van nieuwere hardware, al een paar jaar gestopt)

Laatst bewerkt:
en na een nieuwe installatie zeg je...
misschien even de moederbord cd gebruiken en daar je drivers van afhalen.

geen geluid xp

Hoi Mensen,

Ik heb echt alles geprobeerd. Driver voor moederbord etc.etc. Kan iemand mij helpen en zeggen welke driver of drivers ik moet downloaden. Een kennis van mij had het over een codec pakket downloaden!! ?? Help ik weet het niet meer! Geluiden van computer, komen wel over speakers maar ik wil graag cd tje luisteren! HELP Muziekloze muziekfan!:confused:

Hoi Mensen,

Ik heb echt alles geprobeerd. Driver voor moederbord etc.etc. Kan iemand mij helpen en zeggen welke driver of drivers ik moet downloaden. Een kennis van mij had het over een codec pakket downloaden!! ?? Help ik weet het niet meer! Geluiden van computer, komen wel over speakers maar ik wil graag cd tje luisteren! HELP Muziekloze muziekfan!:confused:

CD van moederbord heb ik dus niet!!!Helaas!

Misschien is het dan handig om die moederbord-cd / drivers te gaan downloaden?

vergelijk het een beetje met een kookrecept.

Als je daarmee bezig bent en er wordt geadviseerd om een liter melk toe te voegen, antwoord jij dan :

ik héb geen melk, of is het dan handig om dat misschien te gaan halen........................?

En als je nu eens goed het bericht van 17.01 uur leest en dan met name het allereerste en onderstreept woordje "dit" eens wat nader bestudeert, dan gaat er mogelijk een wereld voor je open...............

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan