GEEN geluid na opnieuw instaleren

Status
Niet open voor verdere reacties.

Koosnaamloos

Banned
Lid geworden
2 mei 2008
hallo allemaal,

ik ben hier nieuw en ik hoop dat ik hier goed wordt geholpen. Ik heb nou een groot probleem.

Gisterenavond was ik bezig met de opnieuw instalatie van me computer. Ik heb er windows xp Sp1 op gezet daarna geupdate naar windows xp Sp2. Nu ben ik erachter gekomen dat me geluid het niet doet. Zelfs als ik een box aansluit krijg de volgende melding als ik de volumeregeling wil openen. En trouwens voor de instalatie deed me geluid het perfect! Dit is de melding:

Er zijn geen actieve mixerapparaten beschikbaar. Open het Configuratiescherm als u mixapparaten wilt instaleren, klik op Printers en andere hardware en vervolgens op hardware teovoegen.

De toepassing wordt nu afgesloten.

Dat was de melding. Ik snap er niks van ik hoop dat iemand mij kan helpen! en gauw want ik heb het nodig

Alvast bedankt!

Nou ik ben hardstikke benieuwd en ik hoop dat iemand me kan helpen! ik heb het namelijk egt nodig!

Laatst bewerkt door een moderator:
Je moet nog alle drivers installeren vooral de chipset en de geluidsdrivers van je pc staan meestal op de cd van je moederbord anders is hij wel op internet te vinden:)

ik heb die cd niet kunt u een link geven waar ik het kan vinden, en dank u wel trouwens !

Wat is je merk en de type van je moederbord:) je kan daar achter komen door dit programma te gebruiken;)

Ik heb het gedowload en proberen te openen maar het is een gecomponeerde map. als ik het prbeer te openen staat er Dit bestand is ongeldig of beschadigd. Wat nu :(

oo sorry te vroeg gejammerd. ik ben bezig met unzippen!.. Ik geef het zo door ! sorry!

Oke, ik heb het gedaan wat moet u allemaal weten van mij moederbord? Alle gegevens?

het is al gelukt:

Front Side Bus Eigenschappen:

Bus type: Intel Netburst
Bus breedte: 64 bit
Werkelijke Kloksnelheid: 200MHZ (qdr)
Effectuieve Kloksnelheid: 800MHZ
Bandbreedte: 6400MB/s

Geheugenbus-Eigenschappen:

Bus type: DDR SDRAM
Bus breedte: 64 bit

Ik hoop dat ik genoeg informatie heb gegeven ! alvast bedankt!

Kan je ook de naam van je moederbord vinden?:thumb:

Nee, srry kunt u me vertellen waar ik moet zoeken? Bij moederbord toch. Ik heb daarvan alles al gegeven. wilt u anders even vertellen waar ik moet zoeken?

Moet ik bij:

CPU
CPUID
MOEDERBORD
GEHEUGEN
SPD
CHIPSET
BIOS

Welke van de allemaal moet ik kijken dan?

Bent u der nog?

Je start het programma op zoekt in het linker venstertje naar moederbord, klik op het plusje dan klik je op moederbord en kopieer dan ALLES wat daar staat:thumb:

Okay dan beginnen we anders, welk pc heb je merk + type:)

ik kan u wel de id geven:

Moederbord ID: 63-0100-000001-0010111-082406-RC410$RC410-M_RELEASE 08/24/2006

ik heb een

Packard Bell

DualCore Intel Pentium D 820, 2800 Mhz (14 x 200)

moet u nog meer gevens heben?

By the way

Moederbord Chipset: Ati Radeon Xpress 200

Doe wat ik heb gezegd in de Chat en kijk maar of je de Moederbord naam kan vinden op de Moederbord zelf.

ik heb gedaan wat u zei, ik heb gewoon alles overgenomen wat ik op de moederbord heb gelezen.

ATI Radeon Xpress

RC410-M v2.0
15-Q11-012006
DDR 2533

ITE

PCI EXPRESS

nou ik hoop dat de naam hierbij zit!

zit het daarbij?

Jij hebt dus de MSI RC410M.
Probeer voor deze moederbord drivers te vinden.
Dan komt alles goed.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan