Geen geluid ook na drivers

Status
Niet open voor verdere reacties.

gambler

Gebruiker
Lid geworden
7 aug 2007
Berichten
42
hallo

wie kan mij helpen.. ik wil geluid op mijn PC hebben maar als ik de drivers installeer die op de CD staan of van de Realtek site zelf .... gebeurt er niets je ken ze wel installeren maar je hoor geen geluid en als ik mijn stekkertjes in zijn gaatje steek dan zie je ook geen melding.. en ik weet zeker dat ik ze in de goeie gaatje steek..

wie kan me verder helpen

alvast bedankt..


groet koen.:confused:
 
Staan in apparaatbeheer ergens gele vraagtekens of uitroeptekens?
 
nee alles staat gewoon als geinstalleerd... en hij geeft geen melding als je stekker in stop:shocked:
 
Wat voor melding verwacht je dan als je de stekker er in stopt?
Staat je geluid niet gedempt bij je instellingen?
 
zijn drivers zijn de AC'97 en je ziet geen meldingen in ieder geval.. als ik bij mijn pc er een stekker in steek zegt hij meteen wat voor eentje ''microfoon'' ''lijnuitgang'' ''hoofdtelefoon'' bij hem niets
en de geluidsinstellingen ken ik niet vinden daar in maar meestal als je op de keyboard gewoon op ''+'' druk dan gaat hij wel harder maar nu niet

groet koen
 
Zoek eens even naar de mixer in je computer, best kans dat daar dempen staat ingevinkt en dan hoor je helemaal niets!
 
Hoe is dat zo gekomen?
Windows opnieuw erop gezet?

Geef eens informatie over die PC, zie mijn handtekening.
 
de miXer staat gewppn goed alles staat boven aan...

Mijn mobo is: Winfast K8M890M2MA Core Series

en ja ik heb hem net opnieuw geinstalleerd.

vriendelijke groet Koen.
 
Daar heb je wel een driver cd van en die ook gebruikt?
Overigens is het een Foxconn mobo.
 
Ja die Cd heb ik ook geinstalleerd ja, en ja het is een Foxconchannel ja.. is dat mischien een probleem..


groet koen
 
Ik bedoelde meer de chipsetdrivers, kan het niet controleren welke want die site ligt plat o.i.d., overigens is het merk Foxconn.

Je hebt niet de bios gereset en dat die audiocontroller op disabled staat?
 
Ik bedoelde meer de chipsetdrivers, kan het niet controleren welke want die site ligt plat o.i.d., overigens is het merk Foxconn.

Je hebt niet de bios gereset en dat die audiocontroller op disabled staat?

daar heb ik nog niet aangedacht sorry:eek: daar zal ik morgen ochtend even naar kijken dan horen jullie van mij..

bedankt voor de vele reacties tot nu toe :thumb:

groet koen
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan