Geen geluid op d500

Status
Niet open voor verdere reacties.

marcel t

Gebruiker
Lid geworden
8 sep 2001
Ik krijg geen geluid uit mijn Samsung d500 als ik er bijv. een mp3 opzet en deze instel als beltoon dan hoor ik alleen heel zacht uit het speakertje een beetje geluid, dit zelfde gebeurt er als ik een filmpje afspeel of de handsfree speaker gebruik, de standaard beltonen doen het wel gewoon goed.

Hoezo, heb je er belang bij dan, ik heb hem net vanmiddag gekocht voor 325 euro, maar ben er al weer flauw van, dus zeg het maar. mijn mail adres is: m.tillema@wxs.nl

P.S. Toestel is wel nieuw, ik heb alleen geen bon

Al bij de geluidsinstellingen gekeken?
Menu>instellingen>geluidsinstellingen>staat hier het volume goed?

PS het is niet zo handig je E-mail adres op een openbaar forum te zetten of je moet van Spam houden.:confused:

volume staat prima hoor, hij doet het ook wel maar alleen de mp3 en 3gp files hoor ik niet uit de speaker komen

Lijkt me dan toch een probleem met de telefoon zelf. Zodra ik mp3's of opgenomen video's (3gp) afspeel op m'n Samsung D500 hoor ik het duidelijk. Ook als ik het losse speakertje aansluit. Ik neem aan dat je tijdens het afspelen het zijknopje uitgeprobeerd hebt.

Ik zou even terug gaan naar de winkel en het probleem daar voorleggen. Je hebt er immers een hoop geld voor betaald.

Ja dat zou wel de oplossing zijn, alleen heb ik het toestel niet in de winkel gekocht maar via via en zonder bon.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan