Geen geluid op koptelefoon

Status
Niet open voor verdere reacties.

Robert Beckmans

Gebruiker
Lid geworden
25 jul 2005
Berichten
191
Geachte Helpmijers,

Ik heb een paar maand geleden een headset (Trust Como) gekocht en op mijn pc aangesloten (Vista Home Premium) en alles werkte meteen perfect. Geen aparte drivers nodig.
Zelfs geen melding van Vista dat er een nieuw apparaat aangesloten was.
Het groene en roze stekkertje inpluggen aan de voorkant van de pc en meteen geluid op de koptelefoon.

Vorige week heb ik mijn pc geformatteerd en Windows 7 Ultimate er op gezet, maar als ik nu de headset aansluit krijg ik er geen geluid uit.
Ben ook al op de site van Trust geweest en heb deze aanwijzingen gevolgd (http://manuals.trust.com/download.aspx?file=/16/16659-va-qm.pdf), maar krijg er geen geluid uit.

Ik heb al een heleboel ge-Googled en gezocht op Helpmij (check dan de tijd van posting), maar kom er niet uit.

Mocht er iemand zijn met een oplossing dan zou mijn dank uiteraard zeer groot zijn...

Groeten,
Robert.
 
Goedemorgen,

Heb je alle win 7 drivers voor het moederbord geïnstalleerd zoals chipset en audio dit zou een oorzaak kunnen zijn .
 
Inderdaad Driver probleem, zoek even het type van je geluidskaart op en dan op google even de drivers zoeken voor windows 7. Dan moet je probleem opgelost zijn!
 
Mod edit

@ kevinscoot:Je reactie voegt niet echt iets toe.De ts geeft zelf al aan dat die veel gegoogled heeft en er niet uitkomt.Nu kom jij met een een reactie dat die maar moet googlen.De ts vraagt de hulp hier niet voor niets.

Hierbij verzoek ik je ook om je systeem gegevens uit je handtekening te verwijderen.Dit is niet toegestaan op Helpmij.nl en mag je invullen bij je profiel onder 'systeem'.

Dank voor je begrip
 
Hoi Modag, bedankt voor je antwoord.

Daar heb ik inderdaad niet aan gedacht.
Maar ik heb de Asus-site inmiddels gevonden en ga er vanavond mee aan de gang.

Je hoort nog wat het resultaat is.

Robert.
 
@ moderator.

Ik zeg alleen dat hij de drivers via google kan vinden als hij zijn gegevens weet. Ik had begrepen dat hij alleen op google had gezocht wat het probleem nou is dat hij geen geluid heeft. Ik vind het een beetje jammer dat er dan zo bot op mij gereageerd wordt, terwijl ik het goed bedoelde.


Ps . De systeemgegevens zal ik even verwijderen, wist niet dat het niet mocht.
 
@kevinscoot:Ten eerste is het niet bot bedoeld.;)
Verder blijf ik nog van mening dat een ts 'r voor hulp komt.Daarbij dan niet verder weer terug gewezen moet worden naar google.Probeer ts'r dan op weg te helpen met voorstellen zoals bijv Modag doet.
En mocht een ts'r weten om welke geluidschip ,kaart etc zou gaan is een verwijzing naar desbetreffende site van de juiste drivers(mobo fabrikant bijv) beter dan weer terug te verwijzen naar google.

Prima van je handtekening:thumb:
(staat in de huisregels)
 
Laatst bewerkt:
Ik heb de audio-drivers geinstalleerd en hij doet het weer.
Probleem opgelost.

Nogmaals bedankt en ik gooi er een slotje op.

Groeten,
RObert.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan