Sinds een tijdje heb ik dus problemen met mijn geluid. Ik zal het proberen zo goed mogelijk uit te leggen.
Heb mijn drivers al verschillende keren opnieuw geinstalleerd maar geen resultaat. Kan ook komen doordat ik er geen verstand van heb en dus misschien wel verkeerd deed. De ene keer heb ik wel geluid en de andere keer niet. Nou heb ik mij laten vertellen dat het door een update kwam maar ik zou niet weten welke anders verwijder ik die gewoon.
Ik heb de volgende informatie kunnen vinden over mijn laptop:
Naam van besturingssysteem: Microsoft® Windows Vista™ Home Premium
Versie: 6.0.6002 Service Pack 2 Build 6002
Processor: AMD Turion(tm) 64 X2 Mobile Technology TL-60, 2000 MHz, 2 core('s), 2 logische processor(s)
Bij apparaatbeheer heb ik nog een probleem want er staat geen besturing voor geluid, spelletjes.....
Ik had dit eerst wel toen stond er Realtek High Definition...
Als ik meer informatie moet geven dan moet je het maar zeggen.
Hopelijk kunnen jullie mij helpen.
Groeten,
Danny
Heb mijn drivers al verschillende keren opnieuw geinstalleerd maar geen resultaat. Kan ook komen doordat ik er geen verstand van heb en dus misschien wel verkeerd deed. De ene keer heb ik wel geluid en de andere keer niet. Nou heb ik mij laten vertellen dat het door een update kwam maar ik zou niet weten welke anders verwijder ik die gewoon.
Ik heb de volgende informatie kunnen vinden over mijn laptop:
Naam van besturingssysteem: Microsoft® Windows Vista™ Home Premium
Versie: 6.0.6002 Service Pack 2 Build 6002
Processor: AMD Turion(tm) 64 X2 Mobile Technology TL-60, 2000 MHz, 2 core('s), 2 logische processor(s)
Bij apparaatbeheer heb ik nog een probleem want er staat geen besturing voor geluid, spelletjes.....
Ik had dit eerst wel toen stond er Realtek High Definition...
Als ik meer informatie moet geven dan moet je het maar zeggen.
Hopelijk kunnen jullie mij helpen.
Groeten,
Danny