Geen geluid op mijn laptop

Status
Niet open voor verdere reacties.

jasperk

Gebruiker
Lid geworden
28 jul 2009
Berichten
14
Beste helpmijers,

Onlangs heb ik mijn laptop - een Samsung R40 - geheel opnieuw geinstalleerd; alles eraf en XP SP3 erop. Voorheen heb ik geen problemen gehad met mijn laptop speakers, nu lijkt mijn laptop ze helaas niet te zien. Onder 'Sounds and Audio Devices Properties' geeft hij 'No Audio Device' aan. Ook onder 'Device Manager' bij de properties van 'Sound, video and game controllers' krijg ik alleen een 'General'-tab met daarin een regeltje met wederom 'Sound, video and game controllers' maar verder niets.
Hoe krijg ik mijn geluid weer aan de praat?

Alvast bedankt voor de reacties!
 
Bedankt voor je reactie,

Bij 'Device Manager' vind ik onder 'Sounds, video, etc' de volgende lijst:
- Audio Codecs
- Legaci Audio Drivers
- Legaci Video Capture Devices
- Media Control Devices
- Video Codecs

Allen hebben de status 'Working Properly', ik ging ervanuit dat 'Lagaci Audio Drivers' de driver voor mijn geluid moest bevatten. Klopt dit? Zo niet, hoe weet ik welke driver ik moet downloaden?
 
Gijk eens in apparaatbeheer of je daar gele uitroeptekens hebt staan.
Zoja dan is er waarschijnlijk niet de (juiste) driver geinstaleerd

En kijk eens voor de juiste driver op de site van het merk van je laptop.
Daar vind je de juiste drivers wel
 
Bedankt Goldvinger,

Ik heb inderdaad enkele gele vraagtekens gevonden, daar ga ik nu de drivers voor downloaden. Ik laat weten of dit het probleem heeft opgelost.
 
Hr.

Beste helpmijers,

Onlangs heb ik mijn laptop - een Samsung R40 - geheel opnieuw geinstalleerd; alles eraf en XP SP3 erop. Voorheen heb ik geen problemen gehad met mijn laptop speakers, nu lijkt mijn laptop ze helaas niet te zien. Onder 'Sounds and Audio Devices Properties' geeft hij 'No Audio Device' aan. Ook onder 'Device Manager' bij de properties van 'Sound, video and game controllers' krijg ik alleen een 'General'-tab met daarin een regeltje met wederom 'Sound, video and game controllers' maar verder niets.
Hoe krijg ik mijn geluid weer aan de praat?

Alvast bedankt voor de reacties!

weet niet zeker maar ik denk dat je gewoon de nieuwste audiodriver moet installeren, die zit waarschijnlijk niet in XP sp3. Staat er een geel vraagtekentje voor besturing van geluid. video en spelletjes?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan