Geen geluid op mijn tv?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Roewl

Gebruiker
Lid geworden
17 aug 2007
Hallo..

Ik heb een probleempje, speel al 2 weken op de tv beneden, een panasonic. En daar heb ik nog nooit met mijn xbox360 een dvd proberen te kijken.

Maar nu heb ik vandaag een LG 32LH3300 gekocht voor op mijn kamer, en nu wou ik een dvd afspelen via mijn xbox, maar heb geen geluid? Wel beeld, maar geen geluid? Terwijl als ik een spel speel, of een trailer van xboxlive haal, dan heb ik wel geluid?

Hoe kan dit? :o

Grs Roel

heren, hier ben ik weer!

Nadat ik vandaag na het werk verder ben gegaan aan mijn probleem, bleek dat sommige dvd's het wel doen (gebrande) En dvd's met DTS geluid en Dolby 5.1 die laten vaak alleen het geluid horen van het intro filmpje (denk aan kijkwijzer) en zodra het bestand van de film aan bod komt, dan hoor ik niets meer! Kan een Elite geen orginele dvd's lezen met DTS en Dolbi Digital 5.1 ? Of heb ik ergens een instelling fout staan, heb bij de Console instellingen al gekeken, daar kun je 3 optisch kiezen! Maar alle3 werken ze niet! De xbox is aangesloten met een HDMI kabel, het is tenslotte een Elite, dus dan heb je die keus om er een hdmi kabel aan te hangen en die in je full hd te pluggen, dus waarom dan met component aansluiten? Maar wat doe ik fout? Xbox instelling? Software.. of ligt het aan mijn tv toestel, type staat in de bovenste post! :)

Laat maar! Tis al opgelost! :D

Laatst bewerkt:
Hoi daar :D
Ik heb zelf ook een Xbox 360 en kijk daar een hoop films op en zover ik weet heeft het met de Codec van het geluid van de film te maken, moet je maar even zoeken met google welke Audio Codecs de Xbox 360 allemaal ondersteund :)
En tussen de Arcade, Pro en Elite Xbox zit geen verschil behalve de kleur en er een 60gb, 120gb of geen HDD in ;)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan