Geen geluid op PC (echt hulp nodig)

Status
Niet open voor verdere reacties.

nickdekker

Gebruiker
Lid geworden
31 jul 2011
Beste mensen ik zou het enorm waarderen als iemand mij kon helpen. Gisteren werkte mij geluid nog prima maar nu is al me geluid weg,spellen,internet,etc. Ik heb al heel veel geprobeert en gelezen wat niet werkte waaronder:

-Herinstaleren/drivers/geluidskaarten/audio
-Apparaatbeheer bekeken geen errors alles werk correct. (zegt de computer).
-Nieuwe speakers gekocht geen geluid nog steeds
-alles 100% niks gedempt

Ik luisterde altijd met koptelefoon in lijningang werkte altijd prima,probeerde ook nog systeem herstel op naar oud punt terug te brengen krijg ik dit als error:
Een onderdeel van de Volume Shadow Copy-service heeft een onverwachte fout aangetroffen. Controleer het gebeurtenislogboek van de toepassing voor meer informatie (0x80042302).

Ik heb windows 7.

Ik ben echt ten einde raad.

Alvast dank voor u aandacht

vriendelijke groeten

Laatst bewerkt:
Hoi,

Welkom op Helpmij,

Zo van zelf gegaan niets gedownload en geinstalleerd misschien herstellen naar eerdere datum via configutatiescherm-herstel terug naar een datum dat alles nog werkte.

Edit zie dat je dit al gedaan hebt niks vreemd geinstalleerd?

Laatst bewerkt:
harstikke bedankt voor je reactie :thumb:,nee zover ik weet niet kan het een virus zijn dan? :o Me internet doet het wel gewoon enzo.

Laatst bewerkt door een moderator:
Hoi,

Ik kom deze tegen misschien geeft deze de oplossing.

Laatst bewerkt:
Oke ik ga die proberen er word gevraagt welk platform ik heb anders kan het ernstige schade opleveren staat er. Hoe kan ik dat weten ;)?

Laatst bewerkt door een moderator:
Welkom op Helpmij.nl.:)

Het is niet nodig te citeren als je direct reageert. De topics worden anders zo lang, met dezelfde tekst.

ik heb dit: Microsoft Windows 7 Ultimate Edition Service Pack 1 (build 7601), 64-bit

dus x64?

Wou het gaan instaleren maar krijg als ik het wil instaleren dit: klasse niet geregistreerd

Laatst bewerkt:
en hoe kan ik zeker weten dat ik deze hotfix nodig heb? ik wil niet me computer schade aanbrengen (dat staat er als waarschuwing)

Ik kan systeem herstel niet starten door die VSS fout mischien kan ik wel herstellen in veilige modus hoe start ik mijn computer in veilige modus als ik opnieuw opstart bij opstart scherm kan het niet

Opgelost ik heb mijn computer laten crashen dan in veilige modus lukte systeemherstel.

heel erg bedankt voor jullie reacties waardeer het :thumb::thumb:

groeten een blije computeraar!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan