Opgelost Geen geluid op sommige websites

• Onderwerp starter Onderwerp starter tlips
  • Startdatum Startdatum
Dit topic is als opgelost gemarkeerd
Status
Niet open voor verdere reacties.

tlips

Gebruiker
Lid geworden
19 nov 2011
Hallo,
Deze maand kocht ik een HP Zbook. i7, fijne laptop.
Geluid (B&O) is oké, maar op sommige websites kan ik de muziek niet afspelen.
Gek best wel.
Met de probleemoplosser kom ik er niet uit.Alle hardware werkt correct.
Heb je enig idee wat kan helpen?
Ik hoor het graag en wens iedereen een mooi en gezond 2024.
vrgr
TLips

Wat gebeurt er dan? Staan ze niet gemute in het tabblad?

Dag en prettige voortzetting, Er kan iets zijn met het opgegeven aantal luidsprekers of het afgevinkt staan van "surround sound." Zet surround dan eens uit. Is er een laatste versie van de BIOS geïnstalleerd? Zijn de chipset drivers vanaf de pagina van de fabrikant geïnstalleerd? Zijn de opgegeven luidsprekers de juiste als output?

Gek is dat alle andere websides gewoon werken. Ik ga de tips nalopen. Bedankt voor de tips.

Ik zie weinig tips :). Maar als de ene website geluid wél afspeelt, en een ander niet, mankeert er niks aan je systeem. Dat wordt niet aangestuurd door een website, maar door Windows. Dus dan moet je het ‘probleem’ op die websites oplossen. Wellicht omdat daar de speakers standaard uit staan, dat kan namelijk het geval zijn. Aan je configuratie ligt het in ieder geval niet. Wellicht handig als je een paar voorbeeldjes geeft waar het fout gaat?

Het probleem is al opgelost hoor. Een onduidelijke aanduiding van knoppen is nu helder. Soms geeft een enkel woord/zin de route aan.Bedankt .

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan