geen geluid op tv wel met dvdtje

Status
Niet open voor verdere reacties.

kwebbel1

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
8 mrt 2006
ik heb een salora tv met ingebouwde dvd ,en hij deed het afgelopen weken perfect maar nu ineens heb ik wel geluid als ik dvdtje afspeel en als ik dan de knop van tv indruk heb ik het geluid van het dvdtje wat er inzit,en als ik het dvdtje er uit haal dan heb ik helemaal geen geluid op mijn tv.Ik snap er echt niks van, ook niet als ik een koptelefoon aansluit heb ik ook geen geluid ! ik neem aan dat het gewoon een domme fout van mij is geweest maar ik snap er echt niks van,zelfs van salora hebben ze geen idee ! wie o wie kan mij helpen?alvast vriendelijk bedankt

Ik denk niet dat het een "domme fout" is [tenzij er op de afstandsbediening een knopje zit waarmee je geluidsbron kunt kiezen] maar dat het ding gewoon kapot is en terug moet naar meneer Salora.... bij het omschakelen van de beeldbron [tv of dvd] moet de tv automatisch ook de bron van het geluid omschakelen. [meestal is dat een electronische omschakeling, maar het kan ook via een mini relais en als dat blijft "plakken" of kapot is krijg je dit effect]

Misschien dat de tv terugschakelt naar een verkeerd kanaal?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan