geen geluid op youtube, en wel... huh!?

Status
Niet open voor verdere reacties.

ittimous

Gebruiker
Lid geworden
30 okt 2009
Berichten
161
Hallo,

Ik heb vanaf gister dat ik als ik op teamspeak zit wel geluid enz, alleen als ik dan bijv. youtube aan heb heb ik geen geluid in games zoals call of duty 4 heb ik dan weer wel geluid maar op internet niet, weet iemand hoe dit komt of wat voor opties ik zou kunnen veranderen?

Ik heb een: Creative X-Fi Titanium - Fatal1ty Professional Serie


Opgelost


Alleen nu een ander probleem, als ik nu muziek op heb of in-game zit, en iemand praat op ts. dan dempt mijn geluid en als het dan even stil is gaat hij vanzelf weer harder, hoe komt dit?

Opgelost:

Het lag aan de setting: SVM ( Smart Volume Management )

Dit bewaakt en regelt het dynamische bereik van het geluidsvolume. wanneer svm is ingeschakeld, worden de volumeverschillen tussen de luidste en zachtste passages afgevlakt om grote volumeverschillen tijdens het afspelen te vermijden.


dat betekend dus, als ik me muziek/in-game sound harder had staan dan teamspeak, en bij teamspeak geluid kwam dus me muziek op de zelfde volume kwamen en langzaam weer omhoog ging.


wat lastig al die "extra" dingen:S:S:D
 
Laatst bewerkt:
Waarschijnlijk is dat gewoon een instelling. dat als iemand gaat praten een ander geluid dempt. kijk even bij je instellingen van je OS. of in het spel zelf
 
maar het is overal wat geluid heeft, als iemand praat gaat muziek zachter op youtube wipido media player alles,
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan