geen geluid/ probleem grafische kaart

Status
Niet open voor verdere reacties.

jeroennie

Gebruiker
Lid geworden
8 jul 2009
hallo,

Ik heb normaal altijd rechtsonder in m`n scherm een blauw icoontje staan met een wit driehoekje erin staan. Het heet Soundmax audio. (soms staat er een rode cirkel rond met een streep erdoor). Maar ik zie het nu niet meer staan, en zegt hij dat de geluidskaart niet of niet goed geinstalleerd is. Ik heb al bij al mijn software/programma`s gekeken en staat er ook niet meer bij. Op internet heb ik ook al wat gezocht, maar kon niet echt hetzelfde programma terugvinden.

Ik hoop dat iemand me verder kan helpen!!:)
mvgr. Jeroen

Hoi,

In het onderdeel Apparaatbeheer, Configuratiescherm, Systeem, Hardware, Apparaatbeheer.
Uitroeptekens o.i.d.?
Goede drivers geinstaleerd?

Rick

Hoi,

In het onderdeel Apparaatbeheer, Configuratiescherm, Systeem, Hardware, Apparaatbeheer.
Uitroeptekens o.i.d.?
Goede drivers geinstaleerd?

Rick

Er staat een vraagteken bij ''overige apparaten'' en verwijst naar ''multimedia-audiocontroller''. Ik heb nl. nog niets geinstalleerd, omdat het altijd al goed gewerkt heeft. De reden waarom het nu niet meer werkt, weet ik (nog) niet.

Jeroen

Déinstalleren opnieuw starten en herinstalleren lijkt mij een eerste stap. Windoze doet wel meer van die rare dingen:(

Déinstalleren opnieuw starten en herinstalleren lijkt mij een eerste stap. Windoze doet wel meer van die rare dingen:(

Ja, maar het staat daar niet bij, dus kan ik het niet de-installeren en opnieuw installeren.
Moet je dan de geluidskaart eruit halen en er terug installeren?

Jeroen

Je kan dit apparaat normaal gezien toch verwijden, zie screenshot ?
Daarna doe je een herstart en zou Windows naar de drivers moeten vragen...

Bijlagen

• screen.jpeg
    screen.jpeg
    94,6 KB · Weergaven: 20
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan