Geen geluid uit de speakers

Status
Niet open voor verdere reacties.

Bob Zoadich

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
22 okt 2005
Berichten
2
hallo, ik heb het volgende probleem:

ik heb een 5.1 boxenset gekocht (creative inspire T5400) met daarbij een creative audigy geluidskaart in mijn pc (7.1). allemaal heel mooi spul, maar nou komt er alleen maar geluid uit de speakers links en rechts voor, niet uit de middenspeaker en achter. wel hoor ik dat deze speakers aangesloten zijn (ik hoor een ruis)

wie weet wat het probleem is? eigenlijk nog belangrijker, wie weet hoe ik kan zorgen dat alle boxen geluid geven?

alvast bedankt,

bob

Mod Edit: vraag een duidelijke titel gegeven.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Er komt pas geluid uit die speakers als de bron dat aanbiedt.
M.a.w. wanneer je een DVD afspeelt met veel special effect ed. zul je daar echt geluid uit krijgen.
Met stereo CD's en MP3's zal er alleen uit de front speakers en eventueel uit de subwoofer komen.
 
voor dat speaker set te kunnen gebruiken zal je de geluidskaart van creative in je computer moeten steken heb je dit gedaan?
Als je dit gedaan hebt heb je dan ook de oude kaart eruit gehaalt. Indien de kaart op het moederbord zat dan moet je in de bios deze geluidskaart van het moederbord afzetten.
Als je uiteindelijk de creative kaart in je computer hebt kan je een driver installeren ik vermoed dat er een cd bijzit
en dan moet je een geluidsbestandje afspelen ofzow.
 
Hoe dan?
Wat heb je gedaan?
Wat is er gebeurt?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan