Geen geluid uit Monitor luidsprekers (XP)

• Onderwerp starter Onderwerp starter xrux
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

xrux

Gebruiker
Lid geworden
12 aug 2007
:o Ok zit dus drie dagen te proberen weer geluid te krijgen ..

systeem win XP p4 sound onboard

Wat heb ik gedaan.. 4 boxen en subwoofer verwijderd van oude creative labs 4.1 vanwege defecte geluid en zo ..werd gek van en zijn ook stof vangers lol..

heb een IIyama monitor Prolite e2002wsv met 2 luidsprekers erin ..dacht voorlopig daar geluid maar uit halen.

krijg het maar niet voorelkaar

wat ik heb gedaan is toch iiyama driver installeren voor monitor ipv plug de plug en play in config. volume menu op monitor gechecked. volume config check of dempen nergens staat ingeschakeld en audio kabel lijkt ook goed, ingeplugged in baluw met woord stereo.

heb ook via config geluid onder tab audio cmedia audio hardware uitgeschakeld
ik heb onder tab audio alleen de optie usb apparaat, een apparaatje voor skype waar nu geluid uitkomt. ik heb geen keuze voor iiyama monitor en zie dit ook niet bij Hardware tab of een ander iets als standaard of plug/play ...

ik ben niet zo thuis in dit techniek maar wel wat ingelezen en stappen check.
vermoed dat ik iets moet hebben dat ik vervolgens kan aanklikken in config geluid hardware en dan kan selceteren onder audio ipv usb apparaat. (stond ook cmedia device eerst maar heb ik uitgezet)

wat moet ik doen?

je bedoelt uitzetten in die audio tab of gewoon usb stekker eruit en opstarten?

OK geen resultaat..in tab config audio staat ook niets geslecteerd nu en kan ik ook niets seleceteren voor geluid of microfoon (was ookdat usb app)

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan