Geen geluid uit monitorspeakers

Status
Niet open voor verdere reacties.

RubyChubb

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
11 jan 2013
Hallo :),

ok ik heb een vraag,
ik heb een scherm waar mijn boxen in zitten, sinds een paar weken heb ik dus geen geluid meer, ik heb alles nagekeken, alles staat aan en is aangeloten, ik heb zelfs een nieuw kabeltje gehaald maar dat mag ook niet baten.

voor ik mijn pc ga wegbrengen en een fortuin kwijt ben hoop ik dat jullie mij kunnen helpen.

als ik op het icoontje van geluid klik, dan zie ik de balk in het groen op en neer gaan , dat is mooi zullen jullie denken, alleen wat het geluid afspeelt bestaat dus niet, want is niet het scherm, ik heb 2 icoontjes in afspeel apparaten staan, luidsprekers, en realtek digital output, realtek werkt prima, maar die gebruik ik dus niet, luidsprekers wel, en die word niet herkent kan daar ook niks in aanpassen, Ben nu op zoek geweest naar drivers, info, kabeltjes enzo, maar niks werkt, heb voor ik setje boxen ga aanschaffen het uit getest met koptelefoon, maar die word ook niet herkent, snap er echt niks meer van, iemand ideetje???? als jullie meer info willen, let me know...

alvast bedankt :)

ruby

Handige titel op een help site, not. mod edit -- titel aangepast -- KwarK

Geef eens de merken type's van de gebruikte hardware op.

Laatst bewerkt door een moderator:
hoi, jah sorry zat in helppp mode, dus was eerste wat in me op kwam,

ok ik neem aan dat je big bang theory wel eens kijkt, nou stel je voor ik ben Penny , wat wil je precies weten en waar kan ik dat vinden? :) vond al knap dat ik alle drivers en updates, en kabeltjes had gevonden....

Penny uhmm Ruby :)

En bedankt KwarK :)

Laatst bewerkt:
hmm ok... nou jah ben zelf wel wezen zoeken... en dit heb ik gevonden pc is een HP nee sorry dat klopt niet... hmm config ziet er heel anders uit, pc is een compac weet niet welke dat krijg ik niet te zien... videokaart is NVIDA GeForce 9100
Geluidskaart REALTEK High def audio

en denk dat dat het probleem is, hij werkt wel, maar niet op de connecties die hij hoort te herkennen, achter in in pc zitten box aansluitingen en koptelefoon, die ziet hij, maa kan hem niet aanpassen in confg geluiden ... weet niet goed hoe ik moet uitleggen, zou fijn zijn als iemand mij kan zeggen waar ik kan kijken waar alles zichtbaar is wat ik nodig heb om jullie te vertellen wat wel werkt en niet... zucht.... topic was help en ik bedoel ook helpppp.. heb geluid nodig voor werk, maar pc doet gewoon niet wat ik wil... weet wel dat ik geen geluid mee had na de windows updates , geluidskaart is denk ik realtek, ik zag al andere topic met zelfd soort probleem,,

maar goed, als iemand mij kan zeggen waar ik info over pc enzo kan vinden dan post ik dat hier met alle alle plezier.... ben echt wanhopig nu :( :( :(

ruby

Nogmaals hallo,

Mijn vriend is er nu mee aan de slag gegaan en het blijkt vaker voor te komen, we hebben nu van alles geprobeerd en niks werkt tot nu aan toe

We hebben de boxen van mijn pc scherm uitgetest en die doet het gewoon...maar mijn geluidskaart is ook niet stuk, aangezien de groene balkje's gewoon op en neer gaan.

Het probleem is dat ipv de groene ingang die achter en voor op pc zit, hij zegt dat het een andere ingang moet zijn, en die zit niet op mijn pc zit, het lijkt erop alsof het stuur programma denk dat mijn pc een geluidsinstallatie is met versterkers, we gaan verder met zoeken, maar vond op internet al dat mensen problemen hebben hiermee sinds 2008

mocht iemand ideeën hebben dan graag...

groetjes

ruby

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan