arrieman23
Nieuwe gebruiker
- Lid geworden
- 30 sep 2007
ik heb een probleem, ik ben al een tijdje aan het zoeken wat het nou is, maar ik snap er nog steeds niets van.
Mijn geluid doet het namelijk niet, bij apparaatbeheer komt er in beeld (Kan het apparaatstuurprogramma voor dit apparaat niet initialiseren. (Code 37)) en als ik dan op stuurprogramma bijwerken druk gebeurt er niets. Verder heb ik wel een Realtek High Definition Audio Driver geinstalleerd. Als ik bij opdrachtprompt dxdiag intyp dan komt dit in beeld (er is geen geluidskaart gevonden. Als u er wel een heeft, moet u het geluidsstuurprograma van de hardwarefabrikant installeren. Als ik alle sterkertjes van mn boxen eruit haal en dan er weer in doe dan vind hij helemaa niets. Ik hoop dat iemand weet hoe ik dit moet oplossen, want ik weet het ondertussen ook niet meer:shocked:
ik gebruik een 5.1 setje (x-530 van logitech)
pc info:
Besturingssysteem: Windows Vista Home Premium
systeemfabrikant: Acer
systeemmodel: Aspire T 671
BIOS: )Phoenix - Award WorkstationBIOS v6.00PG
processor: Intel(R) Pentium(R) D CPU 2.80GHz (2 CPUs), 2.8GHz
geheugen: 894MB RAM
Mijn geluid doet het namelijk niet, bij apparaatbeheer komt er in beeld (Kan het apparaatstuurprogramma voor dit apparaat niet initialiseren. (Code 37)) en als ik dan op stuurprogramma bijwerken druk gebeurt er niets. Verder heb ik wel een Realtek High Definition Audio Driver geinstalleerd. Als ik bij opdrachtprompt dxdiag intyp dan komt dit in beeld (er is geen geluidskaart gevonden. Als u er wel een heeft, moet u het geluidsstuurprograma van de hardwarefabrikant installeren. Als ik alle sterkertjes van mn boxen eruit haal en dan er weer in doe dan vind hij helemaa niets. Ik hoop dat iemand weet hoe ik dit moet oplossen, want ik weet het ondertussen ook niet meer:shocked:
ik gebruik een 5.1 setje (x-530 van logitech)
pc info:
Besturingssysteem: Windows Vista Home Premium
systeemfabrikant: Acer
systeemmodel: Aspire T 671
BIOS: )Phoenix - Award WorkstationBIOS v6.00PG
processor: Intel(R) Pentium(R) D CPU 2.80GHz (2 CPUs), 2.8GHz
geheugen: 894MB RAM