Geen geluid - Vista opnieuw geïnstalleerd - Herkend boxen niet

Status
Niet open voor verdere reacties.

tieno1988

Gebruiker
Lid geworden
4 okt 2009
Hallo allemaal,

Van de week ging me hardeschijf kapot, ik weggebracht, hun nieuwe hardeschijf er in gezet, vista geïnstalleerd met (bijna) alle drivers... Nu ging ik net wat muziek afspelen maar hij speelt alleen af via de boxen in me laptop en niet via me boxen als ik die aansluit (en dat was voorheen wel het geval, als ik dan mijn boxen aansloot, ging het geluid gelijk over naar m'n boxen en kwam het niet meer uit m'n laptop)...

Kan iemand vertellen hoe dit komt en wat ik moet doen?

Alvast bedankt!

Gr.

Tieno

ik betwijfel het, ik heb het zelf niet gedaan, dat heeft het bedrijfje gedaan waar ik m'n pc ter reparatie had afgegeven gedaan. Maar kunnen jullie even zeggen hoe ik zelf die drivers kan vinden en downloaden?

M'n chipset is volgens mij:

Intel GM965

en geluidsding is:
82801H (ICH8 Family) HD Audio Controller

Kan dat?

Gr.
Tieno

Laatst bewerkt:
ik betwijfel het, ik heb het zelf niet gedaan, dat heeft het bedrijfje gedaan waar ik m'n pc ter reparatie had afgegeven gedaan. Maar kunnen jullie even zeggen hoe ik zelf die drivers kan vinden en downloaden?

M'n chipset is volgens mij:

Intel GM965

en geluidsding is:
82801H (ICH8 Family) HC Audio Controller

Kan dat?

Gr.
Tieno

Als u de specs van uw systeem doorgeeft kunnen wij zien of die gegevens kloppen.
Specs bedoel ik mee merk en type PC

Als u de specs van uw systeem doorgeeft kunnen wij zien of die gegevens kloppen.
Specs bedoel ik mee merk en type PC

Compaq Presario V6000 staat er rechtsboven m'n scherm Volgens mij toen ik hem kocht was het iets met 6089 ofzoiets kan ik me vaag herinneren...

Gr.

Kan iemand mij ondertussen al verder helpen wat ik moet doen en hoe ik m'n geluid aan de praat kan krijgen? Danku

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan