Geen geluid windows xp

Status
Niet open voor verdere reacties.

jeroenJDOG

Gebruiker
Lid geworden
22 okt 2011
Hallo iedereen,
Ik hoor geen geluid meer op windows xp.
Ik heb MidiSheetMusic op mijn computer staan (omdat ik keyboard speel), maar daar hoor ik wel gewoon geluid.
Voor de rest (mp3, youtube, enz.) geen geluid.
Kan dit te maken hebben met dat mijn versie van windows xp niet legaal lijkt te zijn?
Dat mijn versie illegaal is klopt trouwens ook niet, want ik heb jaren geleden de legale versie gekocht, nooit problemen gehad. Daarna windows 7 geïnstalleert en gedualboot met windows xp. Nu heb ik geen geluid en lijkt mijn versie van xp illegaal.

Heeft iemand een oplossing voor dit probleem?
Alvast bedankt, Jeroen

Ps. Ik heb al een aantal keer geprobeert een nieuwe driver te installeren, maar dat werkt niet.

Klik eens rechts op het volume-icoontje in de taakbalk en open volumebeheer. Vink daar alles aan, en zet de schuiven hoger zodat ze in ieder geval niet op 0 staan. Helpt dit?

Het volume staat daar helemaal open. Bij MidiSheetMusic heb ik wel gewoon geluid, dus ik heb geen idee hoe het kan dat het daar wel werkt, en met bijv. VLC of youtube niet.

Probeer YouTube eens in een andere browser, heb je daar wel geluid?

Ik heb op internet explorer 7 geen geluid gehad, nu gebruik ik google chrome maar nog steeds geen geluid.
Voorkeur voor een browser die zou kunnen werken?

Ik heb windows xp (32 bit), die heb ik gedownload in de link, maar het programma zegt dat mijn versie van windows xp niet ondersteund wordt door het programma...

Je Windows XP is toch wel legaal? Er staat dat dit programma niet op een illegale versie van Windows zal werken.

Ik heb de legale installatie cd gebruikt voor het installeren, dus mijn versie van windows xp is legaal.
Maar sinds ik windows xp gedualboot heb met windows 7 krijg ik op windows xp een melding dat ik het slachtoffer ben van sofetwaremisbruik en dat mijn versie niet meer legaal is.
Het zou dus legaal moeten zijn, maar om de een of andere reden is het geen legale versie meer...

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan