geen geluid, zie niet welke map open is op werkbalk en systeemherstel doet het niet?

Status
Niet open voor verdere reacties.

vogelrok

Gebruiker
Lid geworden
12 mei 2009
Hallo

Ik heb 3 problemen die in een keer ontstaan zijn. Ik weet alleen niet waardoor.
1e probleem ik heb geen geluid meer. bij de instellingen staat dat alles goed werkt en ook bij stuurprogramma's

2e probleem is dat op de werkbalk je niet meer ziet welke programma's er open staan.

3e probleem systeemhertel wilt niet starten ook niet in veilige modus. er komt de volgende foutmelding: de computer kan niet worden beveiligd met systeemherstel. start de computer opnieuw op en voer systeemherstel vervolgens opnieuw uit.

En als je opstart in de veilige mode?

Je 3 problemen zijn tegelijk ontstaan; heb je kort daarvoor iets aan je systeem veranderd of heb je iets geïnstalleerd?
Heb je een update uitgevoerd van je windows versie misschien? Staat die op automatisch dan moet je even kijken in de log van geïnstalleerde updates.
Het is zomaar mogelijk dat er iets is stukgemaakt waardoor je nu problemen hebt.

Zelf heb ik alleen de notificatie van updates aan staan want ik wil zelf bepalen wanneer de update geïnstalleerd mag worden.
Ik wil geen problemen nu de belastingaangifte de deur nog uit moet. :)

Laatst bewerkt:
Het probleem is nog niet verholpen weet ook niet wat er nu nog moet.
Mails versturen lukt ook niet meer te weinig geheugen geeft hij aan

diagnose bijgevoegd

Ik heb een diagnose bij gevoegd misschien dat iemand hier wat mee kan.
alvast bedankt voor de moeite en inzet

Bijlagen

Vreemd is dat je rapport geen info geeft over merk mobo of netwerkkaart. Maar aan de status van de andere hardware te zien is het geen erg nieuw systeem. Je harde schijf geeft een aantal "gerepareerd" meldingen, wat me doet vermoeden dat er iets niet helemaal lekker zit in de hardware.
Je zou eens moeten overwegen Windows opnieuw te installeren op een nieuwe schijf, nu kun je je gegevens nog van de oude halen. Aan de hoeveelheid geheugen te zien zou je geen melding moeten krijgen dat er te weinig van is...

Ik dacht eerst dat er misschien wel een trojan of virus / malware actief is maar nu denk ik dat ook de hardware wel eens storingen zou kunnen geven. Check beide eens en laat dan weten wat je vindt.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan