Geen geluid

Status
Niet open voor verdere reacties.

fedorn

Gebruiker
Lid geworden
2 jul 2001
Berichten
417
Op mijn W2000 krijg ik geen geluid volgens mij is er niets mis met de driver. De luidsprekers heb ik op een ander computer geprobeerd en die doen het. In het configuratiescherm bij eigenschappen voor geluiden, kan ik niets aan- of uitvinken bij geluidsvolume. Ook kan ik de geluidsvolume niet regelen. Deze staat op laag dus geen geluid. Hoe krijg ik dit terug?
 
Heb dat lang geleden ook gehad op w98se. Lijkt toch erg opp een driverprobleem. Welke kaart heb je?
 
Het is ook mogelijk dat je een probleempje hebt met je pci-slot. Probeer je geluidskaart eens in een ander slot. Bij mij lukte het.....


MVG.

Armand
 
regkey

Hoi, verwijder met je registry editor, in de root van de key's HKEY_LOCAL_MACHINE en HKEY_CURRENT_USER de "standaard" sleutel. Je zult zien dat deze niet te verwijderen zijn maar de waardegegevens worden dan wel leeggegooid. als je dit hebt gedaan probeer dan nog eens of je geluid hebt!

suc6
 
Ik heb sound onboard.
Miamigo had het over de waarde van standaardsleutel. Deze waarden zijn al leeg.
 
waarden kunnen leeg lijken zonder dat ze dat zijn... middels verwijderen weet je dit zeker!
 
Volumecontrol is niet aanwezig. Nieuwe drivers gedownl. geen succes.
 
start --> uitvoeren (run) mmsys.cpl enter
Dan krijg ik "Eigenschappen voor geluiden en multimedia" te zien. En hier zit het probleem. Onderaan staat geluidsvolume, deze kan ik niet bedienen (is niet opgelicht.) Dan staat er een vinkje bij "volumeregeling weergeven op de taakbalk". Deze kan ik ook niet aan of uitvinken.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan