geen geluid

Status
Niet open voor verdere reacties.

stijn10

Gebruiker
Lid geworden
16 feb 2002
Wanneer ik bijv. naar de website van radio538 ga en daar een geluidsfragment van frank en ronald de boer wil horen krijg ik niks in beeld en hoor ook niks. Ik krijg dan de melding dat de pagina niet gevonden wordt. Wanneer ik dit op mijn werk doe start er automatisch een bufferontvanger op en kan ik daarna in mediaplayer het fragment beluisteren.

Ik gebruik windows prof en ben up to date met alles

wat gebeurt er als je hier Radio 538 wil gaan beluisteren ?

Na aanklikken niets doen, 538 start vanzelf.

er wordt verbinding gemaakt met de zender maar vervolgens gebeurt er niks, ik zie ook bij de verbinding geen tot weinig verkeer

en jouw mediaspeler werkt wel als je een geluidsfragment vanaf hdd of een cd afspeelt ?

ja dat doet hij goed.
ik heb het vermoeden dat iets de verbinding tegen houd maar ik weet niet waarom. als ik zonealarm uitzet gebeurt er nog steeds niks.

hm,

met je opmerking over de fw was je mijn volgende vraag net ff voor :D

Sorry, maar dan moet ik nu even passen :confused:

ps. zorg dat je helemaal bij bent met alle Win-updates.

Het vreemde is dat ik via een vpn verbinding met de zaak wel de streams kan afspelen. Ik surf dan gedeeltelijk op het internet van de zaak. De beide verbindingen zijn adsl. Waarom doet hij het dan wel en zonder de extra verbing niet?
Het is niet zo dat een programma op de zaak opstart om de streams af te spelen maar gewoon mijn eigen mediaplayer, die zonder de extra verbinding gewoon geen contact maakt.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan