geen geluid

Status
Niet open voor verdere reacties.

Jossetje

Gebruiker
Lid geworden
27 nov 2003
wie oh wie kan me helpen.

Ik heb zon vervelend probleem ik heb xp en zodra ik ik een videoclip van winmix of kazaa heb gedownload en heb bekeken,doet mijn geluid het niet meer en moet ik naar systeem herstel om terug te gaan voor het downloaden,ik weet echt niet waar ik moet zoeken en weet ook niet of ik nu in de goede categorie zit met mijn vraag.

vast bedank groetjes jose

Gaat het specifiek om het afspelen van een gedownload clipje, of doet het probleem zich ook voor wanneer je bv een cd of een mp3'tje of een ander filmpje dat al op je pc stond wordt afgespeeld ?

Beschrijf ook even of het ooit wel heeft gewerkt, wat je veranderd hebt voordat het probleem zich voordeed en of je al een virusscan en spywarescan hebt gedaan

hoi hoi

Het is alleen bij een gedowload clipje als ik dat af heb gespeeld en bekeken heb dan heb ik geen geluid meer,ik heb al gescand op eventuele virussen,maar niets aan de hand,ook niet als ik mijn muziek afspeel of een video bekijk die ik al op mijn pc heb staan,ik heb het niet geprobeerd met een spyware scan is ad aware goed die heb ik wel,ik heb het nooit eerder gehad en er is niets veranderd aan mijn pc.

Als het afspelen van ander audio en video bestanden geen probleem geeft, behalve degene die je download dan kan je ervan uitgaan dat er iets mis is met de gedownloade bestanden of dat je last hebt van spyware/virussen.

Probeer adaware of hijack this maar even.

geluid

bedankt voor je informatie ik heb alles gescand en er zal inderdaad wel een virus in hebben gezeten want ik kan nu videoclips downloaden

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan