geen geluid

Status
Niet open voor verdere reacties.

snakehuman

Gebruiker
Lid geworden
30 jul 2004
Ik heb un Probleempje... Kweet niet hoe et komt maar iemand heeft me geluidskaart enzow gewist..

Nu is het probleem ik heb al een geintrigeerde geluidskaart van de fabrikant waar ik me pc heb gekocht.......

Duz ik weet niet welke et iz

Hoe krijg ik me geluid weer aan de praat?:(

-> weet je wat voor moederbord je hebt?
(kun je achterhalen met AIDa32 of eVerest home edition)

Als je weet wat voor moederbord je hebt kun je verder zoekken naar de website van de fabrikant en daar dan de driver weghalen.

Heb je trouwens een merk-pc, (dus DELL / Packard BELL of Compaq? dan zou je nog op hun website kunnen kijken)

-> heb je trouwens bij apparaatbeheer gekeken of er uitroeptekesn stonden?

-> staat het geluid niet gewoon op dempen?

er staan geen vraagtekens....HIJ staat niet op dempen...hij herkent me geluidskaart volgens mij niet en hij iz van dell..en als ik op de site kijk...dan staat er geintrigeerde geluiskaart:mad:

Geluidskaart driver al eens verwijderd via apparaatbeheer en met je moederbord drivers cd-rom opnieuw geinstalleerd?

k kheb ondekt dat et een Intel 82801EB ICH5 - AC'97 Audio Controller PCI
IZ,.... en nu?

khep de driver gedownload alleen dan geeft tie een error: Het systeembestanbd iz nie geschikt voor MS-DOS- en microsoft windows-toepassingen.:8-0:

Welke heb je gedownload en welke windows heb je?

windows xp home.. deze heb ik gedownload: Windows 98Gold/98se/Me/2000/XP for Driver only. For Windows 98 SE, DirectX(R)8 is required to enable advanced features.

Heb je geen cd-rom met drivers van Dell gekregen?

Is de geïntegreerde geluidskaart wel geactiveerd in het BIOS?

Han

Mischien is het handig om te vermelden, hoe je het opgelost hebt.;)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan