geen geluid

Status
Niet open voor verdere reacties.

dorrit

Gebruiker
Lid geworden
10 nov 2004
Schone harde schijf, maar geen geluid meer op mijn Packard Bell Pentium III. Wat nu?

Eens kijken of je geen cdtje met drivers hebt liggen van de fabrikant van je soundcard. Ofwel kijken op de website van de fabrikant voor drivers.

Heb 2 master cd's gevonden - met waarschwingen erop tegen verkeerd gebruik. Kan ik die gewoon bekijjken??
(De site van PB helpt niet, je moet je registeren en ik heb wel een serienummer, maar word niet geaccepteerd, naam verkeerd of zo.)

Dorrit,

Ik heb je vragen van de laatste paar dagen eens gelezen.
Waarom zeg jij steeds schone harde schijf.
Heb jij deze schijf opnieuw geformatteerd?
Zo ja waarom.
Zo ja waarom heb je de recovery cd's van PB niet gebruikt?

Welk type PB heb je ?
En wat is je serienummer van de pc ( staat achter op pc bij s/n........)

Dank voor jullie reacties.
Mijn computer was erg traag en een vriend heeft de harde schijf gewist, opnieuw geformatteerd en wat programma's geïnstalleerd. Die master cd's kwam ik later pas tegen. Wat denk je Puppie, zal ik de gok wagen en er eens naar kijken?
Wat betreft PB, ik heb wel het registratienummer gevonden, maar je moet je ook aanmelden met een naam en postcode en die combinatie wordt niet geaccepteerd geloof ik - terwijl ik gewoon eerste eigenaar ben. Hm.
Maar goed, hoe krijg ik nu geluid?

Je kunt de recovery cd gewoon bekijken zolang je maar geen opdrachten gaat geven.
Meestal staat er op zo'n cd ook een stukje drivers en daar zal de geluidskaart bij zitten.

Welk type PB heb je ?
En wat is je serienummer van de pc ( staat achter op pc bij s/n........)

Van de website van PB heb ik sound blaster kunnen downloaden - zonder registratie!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan