geen geluid

Status
Niet open voor verdere reacties.

tbiekens

Gebruiker
Lid geworden
7 dec 2002
Mijn broer en ik hebben allebei een webcam em microfoon. Ik heb de wizard gebruikt van MSN om het een en ander te installeren en te testen en dat is bij beiden met succes verlopen.
We kunnen elkaar goed zien dus dat werkt perfect. Maar het geluid blijft akelig stil terwijl de de microfoon niet gedempt is en de regelaars maximum geluid zouden moeten weergeven.
Ik heb Norton firewal in gebruik en mijn broer Zonealarm. Misschien heeft er dat iets mee te maken?????

Heeft iemand een idee hoe we dit werkend kunnen krijgen??

staat de micro niet dedempt

bij geluiden-optie mirco

dempen niet aangevinkt

In MSN messenger onder opties stat bij geluid de optie demen NIET aangevinkt

Instellingen juist

De microfoon is niet gedempt en de instellingen bij opties staan goed. Dus begrijp ik niet waarom het niet wil lukken

Heb je "Boost with 20 dB" aangevinkt?

Boost with 20db

Ik zou niet weten waar ik deze instelling moet vinden.
Ik beschik nu over MSMessenger 6.2. maar daar kan ik deze instelling niet terugvinden. Zal wel aan mij liggen:o

Heb hier hetzelfde probleem gehad en van alles geprobeerd (oa de poorten van de firewall opengezet; werkte dus ook niet); uiteindelijk maar de firewall - tijdelijk! - helemaal uitgeschakeld en toen lukte het wél. Moeite van het proberen waard, toch?

Geplaatst door nanette
Heb hier hetzelfde probleem gehad en van alles geprobeerd (oa de poorten van de firewall opengezet; werkte dus ook niet); uiteindelijk maar de firewall - tijdelijk! - helemaal uitgeschakeld en toen lukte het wél. Moeite van het proberen waard, toch?

Je zit toch niet compleet firewall - loos op het net he?

firewall

Ik heb inderdaad NOrton Firewall operationeel. Moet nu mijn mede chatter even checken en gaan dam het een en ander uitproberen. Ik zal je op de hoogte houden.

@XP_PC

@XP_PC ??????

Als je hiermee bedoeld dat ik een PC heb met Windows XP dan is het antwoord Ja.

@tbiekens

Nee, sorry voor het misverstand, 't was een antwoord op de vraag van XP_PC of ik firewall-loos het www op ga. Niet dus, ïk weet dat dat vragen om problemen is.
Ik zet alleen mijn FW uit als ik de microfoon wil gebruiken bij het chatten (en dan nog alleen bij het chatten met vertrouwde personen) en daarna direct weer aan.

@ = at = aan

@ XP_PC ==> aan mij :D

Geplaatst door tbiekens
Mijn broer en ik hebben allebei een webcam em microfoon. Ik heb de wizard gebruikt van MSN om het een en ander te installeren en te testen en dat is bij beiden met succes verlopen.
We kunnen elkaar goed zien dus dat werkt perfect. Maar het geluid blijft akelig stil terwijl de de microfoon niet gedempt is en de regelaars maximum geluid zouden moeten weergeven.
Ik heb Norton firewal in gebruik en mijn broer Zonealarm. Misschien heeft er dat iets mee te maken?????

Heeft iemand een idee hoe we dit werkend kunnen krijgen??

rechts onder in zie je een speakertje staan in je systeembalk waar je msn popetjes ook staat of je ziet een schuifje staan daar klik je op en dan moet je even je microfoon van dempen af halen of toevoegen

check www.lolmetmsn.com voor gratis avatars smiles en meer:thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan