Geen geluid

Status
Niet open voor verdere reacties.

MsJingles

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
7 jan 2005
Wie kan mij helpen.
Ik heb ineens geen geluid meer op mijn Computer. Ik kan wel naar mp3tje luisteren of op msn.com spelletjes spelen(dan heb ik wel geluid) maar bij het opstarten en afsluiten van de computer heb ik geen geluid. Ook op msn heb ik geen geluid.
Ik heb in mijn configuratie scherm nagekeken en alles staat aangevinkt. Wie kan mij helpen?
Ik ben niet echt heel handig op de computer dus als je antwoord geeft graag niet al te veel afkortingen gebruiken......

Gr,
MsJingles

Ah een makkelijk oplosbaar probleem, je hardware is veroudert. Je kan proberen het probleem op te lossen door een lucht spoeling. Aan de achterkant zit een luchtinhaal roostertje, plak deze dicht met Tape. Je zal zien dat er vanzelf geluid weer komt.

Wat een ongelooflijk flauw manntje ben jij zeg.
denk eerder dat jij je aan moet melden op een site voor stand-up comedians.
Wanneer je je verveeld, ga dan een ander lastigvallen.
Deze site is bedoeld om elkaar te helpen en niet voor dit soort flauwe infantiele grapjassen.

Fonz :thumb:

Dubbelklik eens op dat luidsprekertje rechtsonder.
Dan komt er een mixertje tevoorschijn.
Staan alle terzake doende schijfjes naar boven en staan er niet een op dempen?

Dubbelklik eens op dat luidsprekertje rechtsonder.
Dan komt er een mixertje tevoorschijn.
Staan alle terzake doende schijfjes naar boven en staat er niet een op dempen?

ok sry, een luchtspoeling is een grapjuh kon et niet laten. zoals AJ als zei probeer rechtsondering je geluids icoontje aan te klikken en zet de balkjes helemaal omhaag en ga na of hij niet op dempen staan, (dempen = mute) Mocht dat niet helpen probeer dan dit: Start -> Configuratie -> Geluiden en apparaten

Kijk goed alle instellingen na bij VOLUME en waarschijnlijk zit uw probleem bij Geluiden. Zie je Geluidsschema? Zet deze maar op Windows Default (dat is de standaart instellingen) Zo krijg je die geluidsjes van op starten weer enzo. hier kan je deze geluiden ook vervangen door andere geluiden. Moet wel .wma files zijn. Kan leuke verassing voor andere computer gebruikers zijn als ze horen "Acess Violation, Formatting All HardDrive" ofzo horen
:cool:

Open in het register HKEY_CURRENT_USER en verwijder rechts de waarde.
(rechtermuistoets -> verwijderen)
(Default) Type=REG_SZ Data=(value not set)
Dit wordt vanzelf opnieuw aangemaakt na een herstart.
Is waarschijnlijk door een installatie van een programma verandert.

Geplaatst door wajang
Open in het register HKEY_CURRENT_USER en verwijder rechts de waarde.
(rechtermuistoets -> verwijderen)
(Default) Type=REG_SZ Data=(value not set)
Dit wordt vanzelf opnieuw aangemaakt na een herstart.
Is waarschijnlijk door een installatie van een programma verandert.

Hoi, bedankt voor je tip!

Ik heb het net geprobeerd alleen als ik verwijder doe dan krijg ik een foutmelding : Kan niet alle opgeheven waarden verwijderen. Heb ik dan iets verkeerds gedaan?

Gr, M

Heb ik dan iets verkeerds gedaan?

Ik denk het.

13.jpg

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan