geen geluid

Status
Niet open voor verdere reacties.

sjoerd1991

Gebruiker
Lid geworden
15 aug 2004
Hallo, ik heb mijn computer opnieuw geinstaleerd (windows xp home editie) (merk dell) en ik heb alle drivers die ik bij de computer heb gekregen geinstalleerd. Maar nou doet het geluid het nog niet ik krijg alleen maar piep geluidjes die uit de computer komen en niet uit de boxen. En als ik op start, comfiguratiescherm, systeem, hardware, apparaatbeheer klik staat er bij multimedia-audiocontroller een geel uitroepteken.

alvast bedankt.

gr. sjoerd

Oke ik heb het gedownload en geïnstalleerd. Wat moet ik nou nog meer vertellen dan?

Geplaatst door sjoerd1991
Oke ik heb het gedownload en geïnstalleerd. Wat moet ik nou nog meer vertellen dan?
Welk mobo en geluidskaart zit er in je computer?

ik zou het egt niet weten maar ik heb er geen andere mobo of geluidskaart inzitten gewoon die er standaard inzitten. het is een dell dimension 3000 mischien staat het wel op de site van dell. www.dell.nl

Dan moet je de driver van je kaart opnieuw installeren,gaat dat niet van hun site de nieuwste driver ophalen!!
(me Everrest kan je namelijk precies zien wat er voor apparaten er in zitten)

kan intel chipset software installation utility version 4.04.1007 de goede driver zijn? want die staat op de
cd-rom en bij everest krijg ik ook die driver maar dan niet version 4.04.1007 maar een hoger getal. en ik heb die geïnstaleerd die op de cd-rom staat en het geluid doet het nog niet

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan