geen geluid

Status
Niet open voor verdere reacties.

sungirl

Gebruiker
Lid geworden
13 feb 2002
Hallo,

Ik weet niet of ik hier op de juiste pol zit, maar dan hoor ik dat vast wel:D

ik heb planet als provider en adsl.

Mijn probleem: Het geluid valt weg, of start helemaal niet op. Nu heb ik sinds gister een gehele nieuwe pc gekocht en dacht, dat ik het wel kwijt zou zijn. Maar nee, het bleef, dus er maakt ergens een conflict met geluid en mijn modus. Ik had helemaal nog nix geinstalleerd, behalve de speedtouch ADSL-modem van KPN. Deze moet ik hebben, anders geen internet. Mijn modem een groen roggetje is verouderd, 6 jaar, vandaar dat ik die driver erbij moest hebben. Maar nu ik er dus over nadenk, is het probleem het mn geluid al sinds ik die driver heb gedownlaod. Door de nieuwe pc kwam ik daar dus achter.

Wie weet hier een oplossing voor?

tevens nog een probleempje, mn toetsenbord, geeft niet de juiste tekens weer, b.v. als ik een vraagteken wil dan krijg ik een komma. Het staat nu ingesteld op nederlands / nederlands, enige sugestie is welkom.

Wederom alvast weer bedankt voor jullie reactie

:D

1 ) Over je toetsenbord: CTRL + SHIFT
2 ) Ik snap het niet helemaal, je hebt geen geluid bij 2 computers en je denkt dat het aan je ADSL ligt? Waar moet het geluid vandaan komen? Een cd / internet / gedownload mp3'tje ??
3 ) Als je dezelfde boxen gebruikt... ligt het daar niet aan? Probeer is met een koptelefoon of andere boxen.

helemaal geen geluid

Hoi,

Van mn toetsenbord; ctr -shift weet ik wel, maar dat bedoelde ik niet. b.v. waar mn apenstaartje zit, daar zit dit " en waar mn vraagteken zit, zit dit - snap je

Wat betreft het geluid, nix doet het, helemaal nix, geen cd gewoon helemaal dood. :evil:

Eergisteren deze pc gekocht van HP met alles erop en eraan. Hiervoor een IBM 128 mb, die altijd goed werkte op ME, toen XP erop gedaan, moest in die zelfde tijd ook die driver downloaden, en vanaf die tijd, viel mn geluid steeds weg, of had helemaal geen geluid, heb helemaal nix met mn boxen te maken, omdat toen ik deze pc aanzette, gewoon geluid had en toen ik mn internet ging installeren, modem enzo, nog steeds geluid, toen de driver, weg geluid.

KPN ADSL | USB modem
Hier vindt u informatie over de laatste ontwikkelingen van uw USB modem inclusief de meest recente drivers en software.

download
gebruiksaanwijzing
meest gestelde vragen
foutmeldingen
KPN ADSL USB modem ISDN

Geschikt voor Win98, WinME, Win2000, WinXP en Macintosh OS8.6, OS9.x, OS10.1.x, OS10.2.x en OS10.3.x.

download
gebruiksaanwijzing
meest gestelde vragen
foutmeldingen

op de kpn site,

taalbalk is ingesteld

De taalbalk is nu goed ingesteld, moest het op nederlands / verenigdestaten zetten :o

Wie kan mij helpen verder met mn geluid ?

Heb de adsl modem opnieuw geinstalleerd, daarna de modem (groene roggetje) aangesloten, en nog doet ie het niet.

Heb helemaal geen geluid, nergens!!!!!!!!!!!!!

Wie HELPT MIJ !!!!!!!!!

opgelost

Nou, ik heb HP gebeld, en die hebben me uitstekend geholpen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan