geen geluid

Status
Niet open voor verdere reacties.

cybergirl

Gebruiker
Lid geworden
7 mrt 2005
Berichten
57
Ik heb geen geluid meer en alle instellingen staan goed. Bij apparaatbeheer staat alle hardware goed. Er staan geen vraagtekens of zoiets dergelijks. Ik heb de stuurprogramma's voor het geluid al opnieuw geinstalleerd maar dat heeft ook niet geholpen. Iemand nog een andere oplossing?

Geluidskaart: Realtek AC'97 audio
Besturingssysteem: Windows XP

Alvast bedankt,

Groetjes Anouk
 
Volume op Dempen staan,controleren via Confugiratiescherm / Geluiden en apparaten...??
 
Controleer even de stekkers van de audio
Controleer of de speakertjes aanstaan.
Controleer Volume.

Ik heb zelf ook een week zitten rotzooien met met geluid, bleek dat ze niet aan stonden ;)
 
Ik heb gekeken, maar hij staat niet gedempt, de stekkers zitten juist en de speakers staan ook aan... dus ik snap er niks meer van :confused: nog meer ideeën?

Alvast bedankt
 
Als je in je configuratiescherm naar geluiden gaat is het wel mogelijk de verschillende geluiden af te spelen? Of zijn hier de selecties grijs?
 
Staat er in je Systemtray, rechtsonder in je Taakbalk, een rond blauw icoontje met gele geluidsgolfjes?
Maak eventueel ook verborgen iconen zichtbaar.
Zo ja, rechtsklik er op met je muis. Bovenaan staat Soundmanager, klik daarop.
Je krijgt nu een bedieningspaneel dat er ongeveer zo uitziet:

(Klik voor vergroting.)



Loop de verschillende instellingen in de menu's na.
Als je zowel acherin je PC als op het voorpaneel audio-in- en uitgangen hebt, dan kun je dat instellen.
De luidsprekeropstelling van jouw systeem kun je regelen, als het goed is heb je een menu Audio Wizard waar je voor elke jack een apparaat kunt toewijzen, enz.
Is alles geactiveerd?
 
Laatst bewerkt:
Of in configuratiescherm ->geluiden en apparaten - (onderaan) luidspreker volume.
kijk of die allebei voluit staan.
 
je geluid doet het niet?

kan je mischien naar dxdiag gaan en daar je geluid uit testen ( start/run/ typ daar "dxdiag"

of je moet je winamp of ander audio programma ff op een nummer zetten en dan de optie
repeat (in het nederlands is het herhaal)optie aanzetten

-volumeknop moet hoog staan dat je het zeker hoort als zou ie het wel doen
doen moet je je jack plug achter je computer ff uittesten of ie wel in het goeie gaatje zit
er zou "line in" of "line out" bij kunnen staan (heel klein)
en je moet je draadje in de "line in" hebben en die naar boxen/ (de groene input)
heb je dat?
poorten%20op%20pc%20kl.jpg
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan