Geen geluid

Status
Niet open voor verdere reacties.

Eagle Creek

Verenigingslid
Lid geworden
3 okt 2002
Berichten
26.322
Na een upgrade van Windows 2000 ==> XP (en een verplaatsing van de PC) komt er geen geluid meer uit de iterne speaker..

Iemand een idee :confused:.
 
het zal wel niet maar ik vraag het toch......
heb je al in de kast gekeken of het kabeltje nog wl vast zit.?
 
het zal wel niet maar ik vraag het toch......
heb je al in de kast gekeken of het kabeltje nog wl vast zit.?

confused.gif

dont ask
 
Onderstaande sleutels op yes zetten wil misschien helpen.

HKEY_USERS\S-user id, dat is je eigen nr.\Control Panel\Sound\\Beep

HKEY_USERS\.DEFAULT\Control Panel\Sound\\Beep
 
Je bedoeld geen "System Beep" geluid meer of een interne speaker die door het mobo aangestuurd word voor Wave samples als je geen externe speakers hebt aangesloten.

In het laatste geval misschien een driver kwestie?
 
Drivers + codecs zijn geïnstalleerd.

Er zit een speakerTJE op het moederbord, die is voor BEEP. Verder zit er een echt speakertje in voor de sound.
 
Simpel misschien, maar kijk eens in je geluidsmixer, bij geavanceerd, vaak staat daar systeem luidspreker ook tussen (gedempt standaard)
 
Simpel misschien, maar kijk eens in je geluidsmixer, bij geavanceerd, vaak staat daar systeem luidspreker ook tussen (gedempt standaard)

Nee, alles open, niets gedempt.

Oud PC-tje, standaard Audio 97 codecs. Geen extra toestand.
 
Vraag in dezelfde categorie als puppie's

Bij het upgraden geen bios aangepast?
(disabelen van bepaalde niet nader te noemen onderdelen)
 
Nee.. Het is zo'n oude Compaq Bios, waar je niets in kunt stellen :)D).

Bij het aanmelden in Windows 2000 deed 'ie het nog. Toen naar XP geüpgrade. Maar niet echt op gelet. Misschien heeft 'ie het wel in XP gedaan, of was het in 2000 ook al fout.

Die Windows geluidjes ken ik al zo, die hoor ik niet meer :D.
 
hhmmzz, was het niet zo dat je daar een apart drivertje voor moest hebben bij compaq??
 
hhmmzz, was het niet zo dat je daar een apart drivertje voor moest hebben bij compaq??

Hij deed het hiervoor wel :p.
De PC is nu even weg, ik zal eens kijken op de Compaq site als ik er weer bij kan.

Ik heb geen extra setje boxen.. Ik kan hem dus ook niet ff op een audio pluggen. Dat is jammer.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan