geen geluid

Status
Niet open voor verdere reacties.

marco282

Gebruiker
Lid geworden
2 aug 2006
Ik heb geen geluid ik heb al vanalles gedaan systeem herstel maar eerst had ik dus dit
error4.JPG

najah dat had ik verholpen toen stond er dit

error5.JPG

maar het geluid doet het nogsteeds niet ik heb paar foutmeldingen hierow

error1.jpg

error2.JPG

error3.JPG

HELP ME please heb je meer info nodig zeg het ik heb driver verwijderd en opnieuw geinstaleerd maar geen effect..... egt lastig

Laatst bewerkt:
download de laatste nieuwe drivers, verwijder de oude en installeer de nieuwe.
ik zie dat je vista gebruikt en daar is nog niet alles compatible mee.

is thema van vista meer niet en het is het m juist gister deed die het nog:S

raar, waarom heb je de driver dan verwijderd gehad?

offtopic: hoe kom je aan het thema?? vind hem wel mooi.

thema kan ik wel ff uploaden voor je want kheb hem via msn van iemand

ff ontoppic ik heb driver geinstaleerd tenminste als ik instaleer zegt die instalatie succesvol enz enz pc opnieuw opstarten maar wel heel vaagmisgien kan ik m verwijderen en dan inderaad ff de laatste driver instaleren kweet alleen niet meer waar:S

apparaat beheer kan je volgens mij bij al je hardware komen om de drivers te installeren.

offtopic weer: graag, ik zou het thema graag willen hebben.

misschien kan je de drivers bij google vinden of op de website van de fabrikant. en ik weet niet of windows opnieuw installeren een optie is.
en om welk type geluidskaart gaat het?

laatste keer offtopic: hoe moet ik dat 'thema' installeren? in welke map?

Laatst bewerkt:
misschien kan je de drivers bij google vinden of op de website van de fabrikant. en ik weet niet of windows opnieuw installeren een optie is.
en om welk type geluidskaart gaat het?

laatste keer offtopic: hoe moet ik dat 'thema' installeren? in welke map?

Ik heb driver bij fabrikant vandaag maar instaleer ik hem geeft die nogsteeds aan dat er geen stuurprogramma is geinstaleerd of ik doe iets fout. en m`n driver heet VIA823x

PS: gewoon op instaleer dingentje drukken met die eerste link die je gekregen hebt... ps tijdens instalatie kiest die zelf wel map ofniet?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan