MarkWatson
Nieuwe gebruiker
- Lid geworden
- 9 jan 2008
Ik ben onlangs van Vista terug gegaan naar Xp. Vista bevaalde me niet echt. en nu heb ik geen geluid meer. bij mijn configuratie scherm, bij audio, zegt hij dat ik geen audio device heb!. ik neem aan dat het probleem bij de driver zit. ik heb een geluidskaart in mijn moederbord. bij mijn device manager, staat wel nergens een uitroepteken over de drivers. bij geluid, video en game controllers staan verschiollende dingen : Asus TV7134 \WDM TVtuner, Asus TV7134 WDM video capture, Audio Codecs, Legacy Audio drivers, Legacy Video Capture drivers, Media control devices, Realtek AC97 Audio, Unimodem Half duplex Audio Device, Video Coddecs. ik weet nietwelke mijn geluidskaart is, en welke driver et niet doet. ik hoop dat iemand mij hierbij kan helpen. ik heb trouwens een Packard Bell IXTREME 5031
Excuseer me, ik heb de oplossing al gevond3en. het blijkt dat mijn drivers al goed waren. alleen werd bij configuratiescherm, bij audio, de device niet gevonden, dat moest je handmatig dien.
Excuseer me, ik heb de oplossing al gevond3en. het blijkt dat mijn drivers al goed waren. alleen werd bij configuratiescherm, bij audio, de device niet gevonden, dat moest je handmatig dien.
Laatst bewerkt: