Geen geluid!

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nortonator

Gebruiker
Lid geworden
7 apr 2008
Hallo, ik heb gisteravond mijn hele computer geformateerd en windows xp opnieuw geinstalleerd. Ik heb windows professional SP 2.

Alles werkt prima hij is snel alleen mijn geluid doet het niet.
Ik heb Everest gedownload en opgezocht welke moederbord ik heb en welke geluidskaart of driver ofsoiets.

moederbord: Asrock P4V88
en de geluiskaart driver die ik nodig heb is: VIA AC'97 Enhanced Audio Controller

Ik heb het gedownload en alsnog doet mijn geluid het niet, bij apparaat beheer staat naast mijn geluidskaart een uitroep teken ;s

kan iemand me helpen? Alvast bedankt ;)

heb je geen cd bij je moederboard gehad ??
daar staan de chipset drivers op die je ook nog mag installeren
en de geluidskaart drivers ook

succes

succes

ik heb wel een driver cd van mijn ATI videokaart ;). Ik zal het even proberen :).

bedankt !

succes

Dit kun je checken door te gaan naar: Rechtermuisknop op "Deze computer"-> Eigenschappen-> Tabblad Hardware-> Apparaatbeheer. Als hier gele vraag of uitroeptekens staan moet je inderdaad de drivers nog installeren.

Ik heb de driver gisteren geistalleerd, maar er staat dat ie niet correct werkt.

er staat; dit apparaat start niet.

-----> code 10

Laatst bewerkt:
Hoi,

Dit is volgens mij de orginele driver van jouw moedebord dus zou ik deze even proberen eerst de andere bij configuratiescherm-software verwijderen. en dan opnieuw instaleren.

Modag

Hoi,

Dit is volgens mij de orginele driver van jouw moedebord dus zou ik deze even proberen eerst de andere bij configuratiescherm-software verwijderen. en dan opnieuw instaleren.

Modag

dankjewel! het geluid doet het weer !
Bedant :)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan