geen geluid

Status
Niet open voor verdere reacties.

noetn

Gebruiker
Lid geworden
25 jun 2008
Hallo iedereen, ik heb een SCALEO T P340 1 1GB pc (fabrikant: Fujitsu Computers Siemens). Een paar dagen geleden is hij gecrasht, en sindsdien heb ik geen geluid meer! Bij dxdiag zegt hij: "Er is geen geluidskaart gevonden. Als u er wel een heeft, moet u het geluidsstuurprogramma van de hardwarefabrikant installeren."
Ik weet niet precies welke geluidskaart ik heb, en ik weet niet waar ik het stuurprogramma kan halen, of hoe ik mijn geluid terug krijg. Ik hoopte dat iemand hier dat zou weten.

Alvast bedankt!
noetn

WELKOM OP HELPMIJ

op deze site kun je zoeken naar je pc

heb je een nr voor me?zoals gevraagd op deze site?

nee ik heb het al

als je in dat zoekvak dan dit invult:SCALEO T P340

en dan je os kiest:xp

dan krijg je een lijst met drivers

kies daar eerst voor je chipset drivers en installeer die(dan pc herstarten)

en dan je audio driver

maar hety makkelijkste is even je nr.
zal wel op achterkant van je pc staan
aangezien je nu meerdere mogelijkheden krijgt

Laatst bewerkt:
mijn serialnumber van op de doos die boven staat is: YSST014990

dus ik moet eerst de tweede downloaden, en dan de eerstE? heb daarstraks de eerste gedownload maar die verwijderde alleen maar een driver op mijn pc, hoewel mijn pc er geen vond

normaal is het zo:

eerst je chipset driver
pc herstarten
dan je audiodriver
pc herstart

maar bij de audiodriver moet ik eerst iets van Microsoft High Definition Audio installeren, maar dat vind ik nergens... Ook niet op de site van Microsoft zelf

Er staat dit: "Please install Microsoft High Definition Audio KB835221 before !"

daarstraks wilde ik dat doen (door mijn pc af te sluiten). Na 'uw instellingen worden opgeslagen' kwam er toen: "update 1 van 90 installeren". Dat heeft er zo'n 5 seconden gestaan, en toen ging hij onmiddelijke terug over naar "Windows wordt afgesloten". Als ik nu op Uitschakelen klik, moet hij opnieuw updates installeren.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan