geen geluid

Status
Niet open voor verdere reacties.

joris84

Gebruiker
Lid geworden
21 okt 2008
hallo,

sinds mijn pc is gereset heb ik geen geluid meer. rest doet het prima alleen het geluid niet ik heb op de acer site alles geprobeerd maar heeft niks uitgehaald. ik heb een acer aspire T120E

Hoi,

Ik weet niet wat je met reset bedoelt, maar als je de audio driver van deze site installeert zou het toch moeten werken.
En natuurlijk eerst je chipset drivers installeren
Modag

ik heb op de acer site de chipset drivers gedownload geinstalleerd opnieuw opgestart. de audio drivers gedownload en geinstalleerd

Hoi,

Heb je bij apparaatbeheer nog gele tekens staan?
Ho maar je hebt het toch in je eerste bericht over de T120E en de link van Raymond is de T120 en die had je geprobeert.
zal niet veel verschillen maar je weet het niet.
Modag

Laatst bewerkt:
Je hebt XP erop staan dus?
Heb je al gecontroleerd of het geluid niet gedempt staat. Klinkt misschien stom maar ik kom het helaas vaak tegen.

Klik eens recht onderaan je buroblad op het luidsprekertje, staat de boel daar misschien nog op dempen?

Mits je geen vraagtekens hebt in apparaatbeheer uiteraard.

Edit: te laat

Hoi,

En vergeet niet even op de t 120 e te kijken want je chipset driver is al anders als van de t120.

Modag

ik zie alleen een geel vraagteken.
en hij staat niet op dempen
sorry voor et lange reageren de muis batterijen zijn leeg :)

heb nieuwe batterijen. ik zal ff kijken of het de goede drivers zijn

hij zegt dat de gecomprimeerde map ongeldig of beschadigt is( de map van de audio driver)

Sorry, maar wat ben je nu aan het doen? Je geeft totaal geen antwoord op de vragen die wij jou stellen terwijl we die antwoorden toch echt nodig hebben om je goed te kunnen helpen.

Heb je nu een andere driver gedownload? Weet je inmiddels zeker dat je de juiste hebt? Al geprobeerd opnieuw te downloaden? enz.

ik heb de chipset gedownload e geinstalld maar nou ik de audio driver gedownload heb en de map wil openen lukt dat niet. doe ik uitpakken dan staat er dat de map leeg is.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan