geen geluid

Status
Niet open voor verdere reacties.

schiphof

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
10 mrt 2009
Hallo, sinds kort hebben wij de pc aangesloten op de tv. Zodat we films konden kijken via de tv. Afgelopen week hield de harde schijf er mee op, en heb ik dus een nieuwe gekocht. Donderdag zou ik een film kijken die ik gedownload had bij grabit maar midden in de film hield hij op met afspelen met daaropgevolgd een hele luide piep. ook bleef hij vastzitten. Daarna heb ik hem weer opnieuw opgestart en weer geprobeert de film te kijken weer hield hij op en kwam die vervelende piep er weer, Na hem weer opnieuw opgestart te hebben hield het geluid er helemaal mee op ook als ik een filmpje van you tube afspeel weet een van jullie hoe dit kan.

groetjes schiphof

Windows opnieuw geinstalleerd? Alle drivers geinstalleerd beginende met de chipset driver?

Vraagtekens in apparaatbeheer?

Kungfu, eerst maar eens even antwoord van ts afwachten voor je de kaart naar de prullebak verwijst. Kan ook een heel andere oorzaak hebben.

Windows opnieuw geinstalleerd? Alle drivers geinstalleerd beginende met de chipset driver?

Vraagtekens in apparaatbeheer?

ja ik heb alles op nieuwe geinstaleerd en alle goeie drivers er ook bij zou niet wten wat ik anders zou moeten doen bedankt voor het antwoorden

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan