Geen Geluid

Status
Niet open voor verdere reacties.

Robbin67

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
20 mrt 2009
Ik heb sinds 2 maanden geen geluid meer op mijn pc ik heb mijn pc gisteren gekocht dus ik zou graag weer geluid hebben. ik heb Mandriva linux op mijn pc draaien. weert iemand wat ik moet doen ik heb een X-Fi Titanium Fatal1ty Pro Ser Sound blaster en een Quad-Core AMD Opteron 8386 SE processor en ook een NVIDIA GeForce GTS 250 GPU grafische kaart ik hoop dat jullie hier voldoende informatie aan hebben

vriendelijke groet Robbin van Maarsbergen

1 ding snap ik niet hoe kan het zijn dat je geluidskaart het 2 maanden niet doet terwijl je gisteren je computer systeem hebt gekocht

knap werk lol, gister je pc gekocht echter 2 maanden al geen geluid ??

ik gebruik zelf erg vaak systeem herstel wat 9 uit de 10 maal de gewenste resultaten opleverd echter heeft dat enkel zin als je exact weet wanneer het probleem optrad en dan en datum kiest die daar voor ligt !

gr p slijper

gelijk gepost ..... ben blijkbaar niet de enigste die dit opvalt ;)

Laatst bewerkt:
ik had bij mijn voorige pc ook geen geluid dus dacht ik laat ik een nieuwe pc kopen maar dat hielp niet

oopsie, kzou niet deze trent door zetten zo, bedoel bij ieder mankementje 'n nieuwe pc ;)

driver herinstaleren voor het geluid doet wonderen vaak.
maar als je geld te veel hebt mag je het mij ook wel geven hoor :p
dit is natuurlijk een grapje :thumb:

ik heb ff nieuwe boxen gekocht en nu is het probleem helemaal opgelost :thumb::thumb:

bedankt voor jullie hulp:thumb::thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan