geen geluid

Status
Niet open voor verdere reacties.

Joortje55

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
26 apr 2009
ik heb een ASUS notebook waar alleen nog de systeemgeluiden uitkomen.
Ook het geluidsicoontje re onder is verdwenen.
Onder apparaatbeheer staat vermeld dat alles goed functioneert, maar bij audio wordt aangegeven dat er geen beschikbaar apparaat is. Na het verwijderen en opnieuw installeren van de driver (realtek AC '97) heeft het icoontje er wel weer even gestaan, maar bij aanklikken kreeg ik weer de melding dat er geen apparaat is en verdween het icoontje. De boxen werken goed, dat heb ik geprobeerd op de stereo installatie. Ik weet het niet meer :( !!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Joortje

DAt heb ik ook gehad, probeer es een ander Driver;) moet je gewoon naam van je SoundCard invoeren op Google met Driver erachter zo gevonde

ik heb het ook gehasd ik kreeg helemaal geen geluid en het luidsprekertje rechtsonderin was ook verdwenen toen ben ik naar start alle progr toen naar bureau accesoires en daaronder entertaiment staat de volumeregeling en daar stond het op gedempt dus heb ik dat veranderd en toen deed ie het weer

mvg calvin15

Kan het nog niet proberen

Sorry voor mijn late reactie. Kan het helaas nog niet uitproberen, mijn computer ondergaat momentaal een reanimatiepoging. Dank voor jullie adviezen!!!!

Joor

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan