geen geluid..

Status
Niet open voor verdere reacties.

Abalonet

Gebruiker
Lid geworden
19 jul 2009
ik heb nu al een tijd geen geluid meer.. dat komt omdat ik ooit een virus had op mijn computer, en daardoor mijn pc heb gereset.. maar nu doet mijn geluid het niet meer..
ik moet volgens anderen mijn moderboord drivers installeren omdatik een onboard video kaart heb. maar ik heb alles al geprobeerd en weet geen oplossing meer. ik kan nergens vinden wat voor moederboord ik heb of wat voor geluidskaart... ook niet met speciale programmas.. ik heb een acer aspire t660 maar kan op de acer site niks voor me vinden..

iemand idee? aslvast bedankt.:)

Hoi,

Welkom op Helpmij,

Heb je het hier al geprobeerd.
Dan voor desktop kiezen en dan aspire en daar staat echt de t660 tussen hoor.
Modag

Hoi,

Welkom op Helpmij,

Heb je het hier al geprobeerd.
Dan voor desktop kiezen en dan aspire en daar staat echt de t660 tussen hoor.
Modag

ja maar ik heb dan echt geen idee welke ik moet kiezen voor mijn moederboord want dat staat nergens echt duidelijk aangegeven.. ik ben nu al een halfjaar bezig om dit te regelen maar het lukt nooit..

iig bedankt

ehmm weet ik niet? waar kan je dat zien?
ik haal echt alles door de war omdat ik zoveel verschillende adviezen heb gekregen..

Hoi,

Klik eens met rechtermuisknop op "deze computer"
Wat staat daar dan?

Modag

Hoi,

Sorry mijn fout dan op eigenschappen klikken.

Modag

Hoi,

Sorry mijn fout dan op eigenschappen klikken.

Modag

bestandstype: snelkoppeling
beschrijving : deze computer

grootte: 104 bytes
grootte op schijf 4,00 kb

bestandstype: snelkoppeling
beschrijving : deze computer

grootte: 104 bytes
grootte op schijf 4,00 kb

oh sorry.. verkeerde ,,,,

systeem: microsoft windows xp..
professional
versie 2002
service pack 2

computer: intel (R)
pentium (r) D CPU 2.80ghz
kloksnelheid 2.80 ghz 0.99gb
extensie van fysiek adres

Hoi

Dat ziet er beter uit als je op mijn bijlage kijkt zie je een aantal drivers staan en dan moet je beginnen met de tweede van boven en dan allemaal even doen.
Kijk goed naar mij bijlage je moet wel even de op die site de goed besturingsysteem opgeven
Staat boven de regel application bios document driver
Modag

Bijlagen

• ScreenShot001.jpg
    ScreenShot001.jpg
    74,3 KB · Weergaven: 54
Hoi

Dat ziet er beter uit als je op mijn bijlage kijkt zie je een aantal drivers staan en dan moet je beginnen met de tweede van boven en dan allemaal even doen.
Kijk goed naar mij bijlage je moet wel even de op die site de goed besturingsysteem opgeven
Staat boven de regel application bios document driver
Modag

ik was er al een aan het downloaden met het goede bsturingssysteem...
als hij het doet .. heel erg bedankt.. en sowieso bedankt voor de hulp:)

Hoi,

Als het dezelfde is dan komt het wel goed denk ik en anders lees ik het wel.

Modag

Hoi,

Als het dezelfde is dan komt het wel goed denk ik en anders lees ik het wel.

Modag

maar moet ik ze allemaal doen? want die lan dingen enzo zijn dan toch niet echt nodig?
want er staat wel een audio chipset ofzo helemaal boven aan..

Hoi,

Je zou kunnen kijken bij apparaatbeheer of daar alles goed is geen gele of rode tekens.
Dit kan je vinden zo
Rechtermuisknop "deze computer" dan tabblad hardware daar staat apparaatbeheer bij en die dan aanklikken dan komt er een lijst met je hardware.
Maar het is denk ik wel verstandig ik weet niet wat je met reset bedoeld precies .
Modag

Hoi,

Je zou kunnen kijken bij apparaatbeheer of daar alles goed is geen gele of rode tekens.
Dit kan je vinden zo
Rechtermuisknop "deze computer" dan tabblad hardware daar staat apparaatbeheer bij en die dan aanklikken dan komt er een lijst met je hardware.
Maar het is denk ik wel verstandig ik weet niet wat je met reset bedoeld precies .
Modag

ik zie niks gele of rode tekens.. alleen een geel vraagteken bij overige apparaten..
is het dan nodig om alles te downloaden? of alleen die audio driver genoeg?

abalonet

Hoi,

Ja ik kan niet zo even bedenken wat die overige apparaten zijn dus ik zou voor de zekerheid het lijstje afwerken let wel op welke hardware jij hebt ik zie dat ze zowel met ati en nvidea videokaart worden geleverd en ook andere lan
Maar als je pc wizard even download en installeert die verteld je precies welke hardware je hebt.

Modag

Hoi,

En als dit alles nu gelukt is zou ik een backup dvd maken van dit geheel altijd makkelijk.

Modag

Hoi,

Ja ik kan niet zo even bedenken wat die overige apparaten zijn dus ik zou voor de zekerheid het lijstje afwerken let wel op welke hardware jij hebt ik zie dat ze zowel met ati en nvidea videokaart worden geleverd en ook andere lan
Maar als je pc wizard even download en installeert die verteld je precies welke hardware je hebt.

Modag

ik heb nvidia videokaart iig dat weetik wel en alles..

abalonet

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan