Geen geluid

Status
Niet open voor verdere reacties.

JustinKoetsier

Gebruiker
Lid geworden
24 sep 2009
Berichten
9
Hallo,

Ik heb nu even de computer van mijn schoonouders in leen. Maar ik heb nu dus een probleem. Ik heb zelf boxjes (die het normaal op elke computer doen, zonder een installatie of wat dan ook) maar nu op deze computer krijg ik maar geen geluid.

Als ik wil kijken naar het volume (als het gedempt is) dan staat er dat er geen luidsprekers of audio aanwezig is.

Weet iemand wat ik moet doen?

Groeten,

Justin Koetsier.
 
Laatst bewerkt:
In Apparaatbeheer kijken. Staan daar gele tekens? Deïnstalleren en Windows nieuwe drivers laten zoeken.
 
Inderdaad kijk eens of er een geel bolletje is, maar ik ben er al van overtuigt dat dat het probleem is. Ik neem aan dat je de onboard geluidskaart gebruikt, dus wat je kunt doen is vanaf je moederbordbord cd je audio driver erop zetten, en als je de cd niet hebt moet je dus naar je moederbord fabrikants website's en naar jou type moederbord zoeken en daar je audio drivers downloaden. Als je er niet uitkomt geen dan even de moederbord naam door.

Delta Hawk
 
Ik ben een nieuwe driver aan het downloaden, moet ik hem dan gewoon installeren of moet ik ergens wat plaatsen??
 
nee gwn installen, als het het goed is zit er een setup.exe bij, die gewoon aanklikken en steeds next next next en dan opnieuw starten, dan zou het goed moeten zijn,
 
Ik kreeg een foutmelding dat hij het niet kan installeren. Kan ik niet beter een nieuwe geluidskaart kopen?
 
Welkom op Helpmij.:)

Wat voor foutmelding kreeg je precies?
 
het kan zijn dat je misschien de verkeerde geluidsdriver hebt gedownload, misschien voor de verkeerde windows?? Maard uiteraard kun je ook een nieuwe geluidskaart maar kost alleen maar geld, maar ook dan werkt het ook. Dan heb je wel een cdtje als het goed is erbij met drivers. Dus dat is een keuze die je zelf moet maken.
 
Er kwam de foutmelding dat ze niet over een kwamen. Maar dit was de enige audio download op de site van de moederboard fabrikant.
 
Was dat een melding van Microsoft dat de driver niet aan hun eisen voldeed? Deze kon je afbreken of toch doorgaan? Zo ja, gewoon doorgaan.
 
Nee was er een van het installatie programma, als ik op OK druk gaat alles weg..

Iemand een aanrader voor een goede geluidskaart??
 
Laatst bewerkt:
Kun je een screenshot van die fout sturen, want ik krijg toch eht idee dat het is wat ik bedoel.
 
[smallIMG]http://i35.tinypic.com/xpvx8n.jpg[/smallIMG]

Dit krijg ik dan.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
[smallIMG]http://i38.tinypic.com/b7g8xc.jpg[/smallIMG]
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ik heb even een nieuwe audio kaart gekocht en alles doet het weer.

Bedankt voor al het geboden hulp.
 
'' Nakyken ''

Ik zou goed nakijken of de kabels ( alles! )
goed vast zit.
En kijken op je boxjes, of de volume aanstaat.
Sorry, ik weet er niet veel van.
Ik probeer te helpen:p
 
Topic is van september 2009 dus zal wel opgelost zijn.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan