Geen geluid

Status
Niet open voor verdere reacties.

marcoho

Gebruiker
Lid geworden
20 jan 2004
Dag luitjes,

Al veel geprobeerd en gechecked maar ik kom er niet uit, ik heb geen geluid! Het forum al afgezocht of mijn euvel al een keer is voorgekomen maar helaas.
Het gekke is, bij de box voor "audioapparaten beheren" zegt hij "ïngeschakeld" en toont de meter wel geluid (zie bijgevoegde plaatjes). Alleen het komt niet uit de luidsprekers.

De dingen die ik al heb gechecked:
  • Ik heb de realtec HD Audiomanager en die zegt dat alles goed is aangesloten. De testbuttons doen het echter niet...
  • De Update voor WinVista KB937077 is geinstalleerd
  • De luidsprekers zijn ingeplugd in de groene ingang en staan aan
  • Bij apparaatbeheer staan geen uitroeptekentjes
  • Na het bijwerken van de stuurprogramma's zegt hij "de beste stuurprogramma's zijn al geinstalleerd"

Kan iemand mij helpen?

Groet, Marco

Bijlagen

• Geluiddialbox.jpg
    Geluiddialbox.jpg
    36,5 KB · Weergaven: 52
  • Apparaatbeheer.jpg
    Apparaatbeheer.jpg
    42,4 KB · Weergaven: 51
Misschien een domme suggestie, marco, maar staat het volume op de boxjes zelf ook open?

Groetjes,
Pieter

Ja, knop staat voluit en zelfs als ik alle volumes in de software maximaal zet hoor je niks.

staat er iets in de mixer op MUTE????

dat kan zich op diverse plaatsen op je pc bevinden

Niet dat ik kan vinden. Niet in de audiomanager, niet in de volumemixer ofzo.

inmiddels ook andere boxjes aangesloten, helaasss zit het em daar ook niet in

help!:confused:

Pieter bedankt!

Ik ben via jouw link bij de site van Realtek terecht gekomen en de Realtek driver voor Vista "Vista_Win7_R245.exe" gedownload en geinstalleerd.

Ik weet nog niet waarom de oude driver er opeens ermee uitscheed of welke versie dat was (ik wil altijd graag weten wat het probleem was). Misschien conflicterende programma's gehad ofzo?

....maar in elk geval doet het geluid het nu weer!!! :thumb::thumb:

Groet, Marco

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan