joena
Gebruiker
- Lid geworden
- 15 jan 2007
Hallo, onze pc was kapot, hij wilde niet meer opstarten.
Mijn dochter heeft een vriend in de klas die er veel verstand van heeft (zegt hij zelf) hij werkt in de weekenden ook in een computerzaak. Die heeft er naar gekeken en zei dat er een nieuw moederbord in moest.
Dat heeft hij gedaan en de pc doet het weer.
Tenminste.......zonder geluid.
Mijn dochter heeft met hem ge-smst en volgens hem doet het geluid het wel, maar moet ik het omzetten van 1.2 naar 1.5 omdat wij andere boxen hebben.
Hij kon niet langskomen want hij ging op vakantie.
Ik heb absoluut geen idee wat hij bedoelt. :shocked:
Ik heb in het configuratie scherm gekeken bij Geluid en Audio apparaten.
Op het tabblad Voluma staat: Geen audio apparaat
Op het tabblad Hardware staat: dit apparaat werkt correct
Ik heb gekeken bij Systeem-apparaat beheer
Er staat een geel vraagteken bij Overige apparaten, en daaronder Audio apparaat op bus voor High Definition Audio
Ik heb geklikt op stuurprogramma bijwerken, maar dan vraagt hij om een cd met software ( die we dus niet hebben) ik laat hem zoeken, maar krijg dan de melding" software niet gevonden".
Wat moet ik doen ?????
Mijn dochter heeft een vriend in de klas die er veel verstand van heeft (zegt hij zelf) hij werkt in de weekenden ook in een computerzaak. Die heeft er naar gekeken en zei dat er een nieuw moederbord in moest.
Dat heeft hij gedaan en de pc doet het weer.
Tenminste.......zonder geluid.
Mijn dochter heeft met hem ge-smst en volgens hem doet het geluid het wel, maar moet ik het omzetten van 1.2 naar 1.5 omdat wij andere boxen hebben.
Hij kon niet langskomen want hij ging op vakantie.
Ik heb absoluut geen idee wat hij bedoelt. :shocked:
Ik heb in het configuratie scherm gekeken bij Geluid en Audio apparaten.
Op het tabblad Voluma staat: Geen audio apparaat
Op het tabblad Hardware staat: dit apparaat werkt correct
Ik heb gekeken bij Systeem-apparaat beheer
Er staat een geel vraagteken bij Overige apparaten, en daaronder Audio apparaat op bus voor High Definition Audio
Ik heb geklikt op stuurprogramma bijwerken, maar dan vraagt hij om een cd met software ( die we dus niet hebben) ik laat hem zoeken, maar krijg dan de melding" software niet gevonden".
Wat moet ik doen ?????